dinsdag 28 december 2021

Zo aan het einde van het jaar........boeken 2021

 

Na mijn BUITEN foto's overzicht gisteren van het afgelopen jaar, vandaag een blog over de boeken die ik in 2021 gelezen heb.

Zo aan het einde van het jaar......een lijstje van de boeken welke ik dit jaar heb gelezen en geluisterd.


Weinig tekst in dit blogje.
De foto's spreken voor zich.


Het is een ratjetoe van van alles en nog wat.
Romans, thrillers, feel good enz.



Sommige boeken werden in 1 adem uitgelezen, bij sommige was het even doorbijten.
En sommige verdwenen in de virtuele prullenbak. Die staan er in deze lijst dan ook niet bij.





Morgen een blog met een overzicht van de creatieve projecten van het afgelopen jaar.
Tot morgen.

1 opmerking:

  1. Wat veel boeken heb je gelezen. Ik heb er ook een paar van gelezen, maar zoveel tijd heb ik er niet voor genomen, terwijl het ook een hobby is van mij. Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Vogels...............

Vogels ik hou ervan. Vind het ook heel leuk om ze fotograferen. Een blog met de vogels die ik fotografeerde in onze vakantie. Pimpelmeesje. ...