donderdag 21 januari 2021

The Sparrow's Window quilt..........

 

Oké dat regelmatige bloggen wil maar niet lukken 🤔

Dat ga ik eens anders proberen. Ik ga proberen om elke dag een kort blogje te maken. 

Omdat er elke dag wel iets leuks is om te laten zien of te delen. 

Maar er misschien niet altijd veel te vertellen valt, of dat ik niet al te vaak in herhalingen wil vervallen. 


Vandaag kroop ik achter de naaimachine. 

Die naaimachine en ik zijn niet altijd even goede vrienden. 

Maar dit zou maar zo mijn eerste naaimachine quilt kunnen worden. 

Ach er kan altijd nóg een project bij. 

Tot morgen 

2 opmerkingen:

  1. Nobel streven maar wel leuk voor ons. Of ik iedere dag ga reageren weet ik nog niet. Ben je ook lid van de FB groep voor deze quilt. Machine naaien zou ik gaan leren verleden jaar maar .... vul maar in. Je blokje ziet er mooi uit. Veel plezier verder hiermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De naaimachine en ik houden ook niet zo van elkaar :-)
    Maar zo te zien gaat het tussen jullie al wat beter, ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...