vrijdag 22 januari 2021

Buiten en binnen..........





Ging ik vorige week nog om over half negen de deur uit voor mijn hardlooprondje, omdat het nog zo donker was. Vanmorgen vertrok ik om kwart over 8.
Een teken dat de dagen alweer gaan lengen.
Even een moment stoppen voor een foto, en weer verder. 
Vanmiddag nog een rondje met de honden en dan mag er ruim 11 kilometer bij op de teller. 

De afgelopen week kwamen er diamantjes bij voor de Quilted  Diamonds quilt. 
48 zijn er nu af. 
En ben ik nu door mijn voorraadje heen.
Ik teken op H250 alle patronen en strijk op de stof zodat ik weer even vooruit kan. 
Daar ga morgen eens aan beginnen. 


Eigenlijk is deze quilt de Dear Jane in diamant vorm. 
Nog kleiner zijn sommige stukjes stof. 
Maar met H250 is er heel nauwkeurig te werken. 
Eigenlijk moet ik eerdaags eens op zoek naar stof voor de sashings want anders ben ik straks alleen maar bezig met de sashings er aan naaien. 
Nu de quiltwinkels dicht zijn is dat een beetje lastig. 
Hoe lossen jullie dat op ?







3 opmerkingen:

  1. Prachtige diamantjes. Misschien eens op internet gaan zoeken naar stofjes voor de sashings.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blokjes gemaakt.
    Ik winkel online nu, en word er al wat handig mee.
    Fijn weekeinde Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie diamanten. Ik vind op internet soms moeilijk de juiste kleur te kiezen. Succes met zoeken naar de sashings. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Van alles wat in april...........................

Het is alweer een paar weken geleden dat het Pasen was maar toch nog even een foto van een niet alleen mooie maar ook heerlijke doos paascho...