dinsdag 26 januari 2021

Lizzy Sampler Quilt.........

 


Het was zo een dag van........ik ga van alles doen......en uiteindelijk deed ik wel veel maar niet wat ik van plan was. 
Je herkent het vast wel.
Oké het enige wat wel volgens planning verliep was mijn hardloop rondje.
En dat komt dat ik gewend ben om 's morgens vanuit mijn bed eerst te gaan hardlopen.
Anders was het er waarschijnlijk niet van gekomen.
Dat rondje heb ik in ieder geval weer binnen 😏😀


Na het ontbijt, altijd na het hardlopen anders heb ik er alleen maar last van, zou ik even op de fiets stappen. Want dat grijs op  mijn hoofd begint nu toch echt wel een beetje te lijken op een landingsbaan.
Dat wordt weer zelf even knoeien met verf.
Op de terugweg kwam ik schoondochter tegen met de hond.
En hebben we even gezellig samen een bakkie gedaan.
Toen nog even langs de kweker onderweg, voor verse bosjes tulpen.
Thuisgekomen was het alweer tijd voor de lunch.
Ochtend voorbij gevlogen 🐦


En eigenlijk geldt voor de middag hetzelfde.
Hondjes, bellen met vriendin, huishouden en eten.
Soms zijn er van die dagen dat je een paar uur tekort komt.
Van steekjes maken kwam niet veel.
Maar we hebben de avond nog.......dus wie weet !


Maar deze foto's van de Lizzy Sampler quilt hebben jullie nog niet gezien.

Inmiddels zijn er 17 patronen (elke week op donderdag een nieuw patroon op de gelijknamige Facebook groep) verschenen.

Op de foto's zie je 15 van de blokken.

Zondag en maandag naaide ik nummer 16 en 17.

Klaar voor het nieuwe patroon a.s. donderdag.


Fijne avond.

4 opmerkingen:

  1. Knap hoor dat je vanuit je bed kunt gaan hardlopen. Ik heb altijd eerst een uurtje rustig bijkomen nodig voordat ik me kan aankleden en ontbijten. Maar wel een goede start van de dag wat jij doet.
    Dagen zijn wat mij betreft altijd een paar uur te kort haha! Voor je het weet is zo'n dag weer om.
    Met bewondering naar de gemaakte blokken gekeken. Mooi gemaakt en ook zulke schitterende stoffen gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg jou Lizzy,s Sampler blokjes.
    Ik loop over de dag heen altijd met de stappenteller rond en probeer me er aan te houden.
    Maar goed van jou dat hard lopen zeg..................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig de blokjes. Heb ze allemaal opgeslagen, maar moet nog steeds beginnen.
    Knap elke morgen hardlopen. Ja altijd is ook mijn dag te kort.
    Maar wel 5 km gelopen vanmiddag. Dat is mijn streven dus.
    Groetnis Annie
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Petje af om direct na het opstaan te gaan lopen. Dat noemen ze discipline. Mooie blokjes die je al hebt. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...