maandag 18 september 2023

Een gebreide pop, en op de fiets........

 


De vakantie zit er weer op.
Ik had voor de vakantie allemaal blogjes klaargezet om in de vakantie op mijn blog te zetten.
Maar jullie raden het al........het kwam er gewoon niet van.
Het  internet was niet altijd even goed op de camping, en wanneer het bereik wel oké was had ik er gewoon niet heel veel zin in.
Dus hebben jullie nog wat "voor de vakantie" verhaaltjes van mijn te goed.



Deze pop breidde ik voor onze kleindochter.
Het patroon is van Polushka Bunny.
Ik moet eerlijk zeggen dat de patronen niet altijd even duidelijk zijn.
Alhoewel het patroon in verschillende talen verkrijgbaar is, ook in het Nederlands.
Maar na regelmatig te hebben moeten terug breien is ze toch wel heel leuk geworden.




Op één van onze vele fietstochten van de laatste tijd belanden we ook een keer bij theetuin 't Woutje in Hazerswoude-dorp.
De kippen scharrelen rond  en op de tafels wachtend op een kruimeltje van wat er op tafel staat.





De één wat brutaler dan de ander.













Een mooie plek om in alle rust van een kopje thee of  koffie te genieten.






Het blijft bijzonder om in de drukke randstad van die verborgen stille plekken te vinden.







Een volgende fietstocht in de richting van Zoetermeer.
Met als je goed kijkt links op de foto de skibaan van Zoetermeer.







Tot een volgend blog.

3 opmerkingen:

  1. Wat een lieve pop gebreid voor je kleindochter.
    Mooie foto.s van ons water landje.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig gebreid popje. Je kleindochter zal er blij mee zijn. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vakantie is tijd van mogen en niet moeten. Dan kan het gebeuren dat er even geen berichtjes worden geplaatst, Gelukkig pak je de draad weer op met een leuke pop. Daar wordt vast veel mee gespeeld.
    Je hebt op de fiets mooie plekjes gevonden en vastgelegd. Leuk om zo even mee te reizen.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Vogels...............

Vogels ik hou ervan. Vind het ook heel leuk om ze fotograferen. Een blog met de vogels die ik fotografeerde in onze vakantie. Pimpelmeesje. ...