zaterdag 3 april 2021

Weekje weg............


We waren er even een weekje tussenuit. 
Een huisje gehuurd op de Veluwe. 
Om er even helemaal uit te zijn. 
En dat was heerlijk. 


Een ander uitzicht. 
Andere omgeving. 
Andere wandelroutes. 
Een ander hardlooprondje.


Hondjes mee. 
Handwerk mee. 
Boeken mee. 



Even uit de corona sleur. 


En dan troffen we het ook nog ongelooflijk met het weer. 
En dat zonnetje maakt het net nog iets leuker. 


Natuurlijk gaat er áltijd een quiltwerk mee.
En ik nam ook maar 1 project mee. 
Er lagen nogal wat blokken klaar die nóg aan elkaar moesten worden genaaid.
En het is gelukt om deze klus in deze week te klaren. 


De Veluwe is prachtig, en wat was het stil  !
Behalve de vogels, die ontzettend hun best deden om de dames te verleiden. 


In de vroege ochtend werden er ook een paar hardloop rondjes gedaan. 



De trip around the world quilt is aardig gegroeid. 
49 blokjes aan elkaar. 
En meet nu 1.90 x 1.25
Hoe groot ie gaat worden ?
Ik weet het nog niet. 
Maar ik ga er nog even mee door.....


Fijne Paasdagen wens ik jullie. 







 

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk een weekje weg en dat de hond ook mee mag in een huisje ,daar ben ik nog steeds naar op zoek ,in de meeste parken mogen geen honden en zonder hond gaan we niet !
    Schitterende quilt die staat ook nog op mijn lijstje om te maken !

    Gr Therese

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n weekje weg uit de Coronasleur, dat gaan wij in mei ook doen. Ook naar de Veluwe.
    Weer prachtige foto's en wat fijn dat het rustig was.
    Je quilt is prachtig, wat een kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo"n week even wat anders. Wat wordt dat een prachtige quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou wat een bof met het weer vorige week. Dat moet een zalig weekje zijn geweest. Wat verlangen we met zijn allen naar normaal he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo’n weekje weg is heerlijk en dan met het mooie weer erbij. Wie knapt daar niet van op en zeker op de mooie Veluwe. Mooi wordt je quilt. Fijne paasmaandag. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk even er tussenuit. Hebben we allemaal zo nodig af en toe, jullie zijn weer even opgeladen.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...