zaterdag 10 april 2021

Schoolgirl sampler...........

Hallo lieve blogvolgers.....daar ben ik weer.

Na de lente van vorige week kwam deze week de winter weer terug.

Wat was/is het koud hé, en dan ook nog sneeuw en hagel.



We konden geen betere week uitgezocht hebben voor onze korte vakantie vorige week. 

Maar ook deze week heb ik me toch weer prima vermaakt hoor.

Ik hoop jullie ook.



Voor ons weekje weg ging  ik verder met de Schoolgirl Sampler.

En zette ik de sashings eraan en de blokjes aan elkaar.

Ook kwam er alvast 1 border rand omheen.


Ik heb alles op de naaimachine gedaan.



Nu nog de andere borders waarvan onder andere 92 half square triangle units (vergeef me het Engels, ik weet even niet de Nederlandse benaming)



En dan is er weer en top af.

7 opmerkingen:

  1. Prachtig, ben ook weg van de kleuren. Top. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Marja een blauwe quilt. Ik heb er ook een in mijn hoofd die ik in blauw wil maken.
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt, ziet er prachtig uit.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt dat mooi! Zo'n weekje vakantie maakt dat je lekker opschiet en dan het weer van deze week is ook prima quiltweer. Ook al kijken we allen uit naar de lente en aangenamer temperaturen, we vervelen ons in ieder geval niet als het toch minder weer is.
    Fijne week gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie quilt ,heerlijk al die blauwe tinten echt voorjaar !

    Gr Therese

    BeantwoordenVerwijderen
  6. April doet wat het wil, dat bleek weer eens te kloppen. De sneeuw van gisteren was prachtig om te zien. Net als jouw quilt. Het is echt top.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...