donderdag 25 maart 2021

Blue Bird Lane..................


Hallo lieve blogvolgers/lezers.
Nou dat is me wel weer een tijdje geleden......mijn laatste blogje.
Dat kwam eigenlijk omdat het niet zo wilde lukken met foto's plaatsen en teksten schrijven.
Dan wilden de foto's niet en had ik een stukje geschreven was alles opeens weer verdwenen.
Grrrrrrrr 😏
Maar goed het is weer gelukt........


In die paar weken van niet bloggen is er meer tijd over om te quilten.
En er is dan ook best wel veel uit mijn handen gekomen.
En verdeel ik het maar over verschillende blogjes mijn oogst van een paar weken.


De top van de Blue Bird Lane quilt is af !
De 42 randblokken (sterren) moesten nog.
En deze heb ik op de naaimachine genaaid.


De naaimachine en ik zijn niet altijd even goede vriendinnen.
Maar nu ging het wonderwel goed......heel goed zelfs.
Dat was dus een makkie.
En geeft moed om een volgende keer iets vaker achter het machien te gaan zitten.


Het was een leuke quilt om te maken. 
Veel appliqueren op de 9 grote blokken.
Ik hou er wel van.


Het was een leuke quilt om allerlei, heel veel, verschillende stofjes in te verwerken.
Allemaal uit eigen voorraad.
En eerlijk gezegd........in die kast zijn de stapels niet heel veel kleiner geworden.


Ik ben de top begonnen toen we de corona tijd in gingen.
Gewoon om iets leuks, vrolijks en anders te beginnen in een rare tijd van veel thuis zitten.
En nu ?
Nu is de corona nog steeds niet klaar.
Maar mijn top wel.
Tijd voor iets anders vrolijks, leuks en anders ?
Wie weet.


Gelukkig ligt er nog genoeg om af te maken, en ook nog lapjes op voorraad.
En zo niet, dan zijn er genoeg quiltwinkels waar vrolijk gekleurde stofjes zijn te bestellen of waar je een afspraak kunt maken om in de winkel lapjes te aaien.

Tot snel......hoop ik maar dat hangt een beetje van blogger af 😀




 

7 opmerkingen:

  1. Fijn dat het bij mij tot nog toe goed gaat met de blogberichtjes.... laat ik het afkloppen :-)
    Je quilttop is prachtig geworden. Leuk dat er zoveel verschillende lapjes in zitten.
    Nee, de voorraad bij ons raakt nooit op, we kopen ook steeds weer wat nieuws hè?
    Knap dat je die sterren op de naaimachine kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh wat is die mooi geworden en wat een mooi patroon. Eens zoeken waar dat zoal te koop is.
    Succes met doorquilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje mikkie Marja wat een meters maak jij zeg, heel vrolijk deze quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig is de Blue Bird Lane geworden. Hopelijk blijft het goed gaan met plaatsen blog. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je quilt prachtig geworden en inderdaad zulke mooie en vrolijke kleuren. Fijn om weer een top klaar te hebben. Een nieuwe quilt is meestal niet zo moeilijk toch................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie top is het geworden, echt een waar je naar blijft kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Marja,
    Jij hebt een flinke quilt gemaakt tijdens de corona tijd. Wie had toen kunnen bedenken dat we er na een jaar nog niet van verlost zouden zijn. Het zijn de meest bizarre tijden. Maar we maken er het beste van en ooit komt alles weer goed. Gelukkig hebben we onze hobby. Zonder zou het, voor mij alleszins, een stuk moeilijker geweest zijn om deze periode door te komen.
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Van alles wat in april...........................

Het is alweer een paar weken geleden dat het Pasen was maar toch nog even een foto van een niet alleen mooie maar ook heerlijke doos paascho...