donderdag 11 februari 2021

Winterse plaatjes.........................

 


Het begon afgelopen zondag met een heuse sneeuwstorm.
De voorbode van een winterse week.


Code rood voor heel Nederland.
En het was dan ook wel heel erg stil buiten.


Wanneer je er echt niet uit hoefde kon je beter niet de weg op gaan.


Dinsdag kwam de zon er af en toe bij.
En wandelden we een winters rondje.


Wat mooie plaatjes opleverde.
En ook echt genieten buiten van dit winterse weer.


De ijslaag op de Does is als een spiegel zo glad.
Prachtige baan voor veel schaatsplezier.


Voor velen begint het schaatsvirus te kriebelen.
Ik hoop dat er ook werkelijk op geschaatst kan worden.


Onze honden genieten echt heel erg van de sneeuw.
Rollen zich erin, nemen af en toe een hap.


Van mij mag het nog wel even van dit heerlijke winterweer blijven.
Gezond om buiten te zijn.


Veel plaatjes worden er geschoten.
Ik deel er een aantal van met jullie.


Vanmorgen was er mist.
Wat weer andere plaatjes geeft.




Thuisgekomen een warme kop koffie.
Of misschien wel warme chocolademelk met of zonder slagroom.
Het hoort bij zo'n winter.


En 's avonds ?
Erwtensoep met worst.

Geniet nog van dit winterweer zolang het duurt.



6 opmerkingen:

  1. Mooi!!! Doe mij maar warme chocolademelk MET slagroom :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie plaatjes, dat is genieten. En dan lust je wel wat warms na zo'n tochtje. Groetjes, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige winterfoto's. Ben benieuwd of er al geschaatst wordt op het mooie ijs. Hier veel sneeuwijs, ziet er erg slecht en brokkelig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja, mooie foto's, lekker winterweer, ik hou ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Marja,
    De foto's met de mist zijn echt super mooi!!!
    Heerlijk thuiskomen na zo'n ijskoude tocht.
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's van het winterlandschap bij jullie! Hollandser kan het niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Vogels...............

Vogels ik hou ervan. Vind het ook heel leuk om ze fotograferen. Een blog met de vogels die ik fotografeerde in onze vakantie. Pimpelmeesje. ...