dinsdag 23 februari 2021

Dear Jane.......

 


En dan zit er zo maar weer een week tussen het vorige bericht.
Wat helemaal niet de bedoeling was, want dit bericht stond al een paar dagen klaar.


Van de winterse plaatsen rollen we zomaar de lente in.
Je kunt je al bijna niet meer voorstellen dat Nederland een ruime week geleden nog op de schaats stond. En nu........kunnen we buiten zitten en genieten van een paar lenteachtige dagen.


Vorige week haalde ik mijn Dear Jane quilt op bij de "doorquiltster".
Nee ik heb haar niet zelf gequilt.
Deze mevrouw kan het zo mooi.
En bovendien blijft er voor mij 😀 dan veel meer tijd over om aan een nieuwe top te werken.


Het was mijn eerste quilt die ik wegbracht.
En wow wat mooi is ie geworden.
Elk blokje anders.
Elk blokje mooi.


Ik kan er naar blijven kijken en van genieten.
Ben er echt heel blij mee.


Samen met Dear Jane is ook de Stars upon Stars doorgequilt.
En ook al zo prachtig.
Die zien jullie een volgende keer.

8 opmerkingen:

  1. Prachtig is het geworden. Ik geloof best dat je hier de hele dag naar kunt kijken. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat mooi geworden.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat prachtig op het bed! Heerlijk om onder te liggen lijkt me.
    Hij is mooi geworden, en dat scheelt je vele vele uren quilten, ook al is dat leuk werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Marja, het is zo'n prachtige quilt geworden...werkelijk een beauty ❤
    Past dus ook goed op je bed? Fijne dag 🦋🌷

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja,
    Wat is "zij" mooi geworden, prachtige kleuren. daar word je toch blij van.
    Groeten Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Marja,
    Wat een bijzonder moment is dit toch! Een project waar je zolang aan gewerkt hebt dat plots helemaal af is en op je bed kan liggen pronken. Zalig!!!
    Ik heb zoveel bewondering voor quiltmakers die de DJ ook werkelijk af krijgen. Volgens mij is dit de meest begonnen maar minst afgemaakte quilt in het quiltwereldje.
    Maar het is een geweldige quilt waar jij nu volop van kan genieten!! Gefeliciteerd met het resultaat!!
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh mooi is de Jane geworden. De mijn staat in de standaard maar ja staat te staan maar als ik deze zie kriebelt het wel. Van de week ga ik het derde boek van de Ivy Hill reeks lezen. Heerlijke serie, er gebeurt "niets" maar toch wil je doorlezen. Net als bij Jane Austen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is je Jane mooi geworden, kan me voorstellen dat je er blij mee bent. Ik weet nog hoe blij ik was na het laatste steekje van de binding. Had er 4 jaar aan gewerkt en viel gewoon een beetje in een Jane-loos gat......:) Nu kan je heerlijk genieten van je beauty!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Vogels...............

Vogels ik hou ervan. Vind het ook heel leuk om ze fotograferen. Een blog met de vogels die ik fotografeerde in onze vakantie. Pimpelmeesje. ...