woensdag 3 februari 2021

Quilt oogst van een paar dagen..........


De afgelopen dagen werden er weer wat quiltsteekjes gemaakt.
Diamantje 46
En werd er ook ander quiltwerk voorbereid.
Onder andere voor de  nieuwe week van de Schoolgirl Sampler werden de volgende 6 blokken gesneden. Aan mijn tafel in mijn hobbykamer, luisterboek aan en dan lapjes bij elkaar zoeken


Diamantje 47
Priegelwerkjes zijn het soms.
En ook zeker goed kijken, zodat de stukjes niet aan de verkeerde kant genaaid worden.
De diamant vorm is een beetje anders denken.


En diamantje 48
Kan ook weer op het prikbord erbij geprikt worden.


Muis mag blok 18 showen.
En dan blijkt er 1 streepjes mini stukje de verkeerde kant op te lopen 😒
Van mij mag het zo blijven.


Blok 16 met knoopjes stof tussen de potten met knopen.


En blok 17 vind ik een erg leuk blok geworden door het effect met de blauwe stoffen.
Ik ben weer bij met de Lizzy Sampler quilt.
Morgen blok 19

Fijne avond en Keep on Quilting

 

4 opmerkingen:

  1. Gelijk heb je lekker laten zitten, valt ook nog een beetje in de rand valt bijna niet op. En heeft ook zo zijn charme.
    Mooie blokjes allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk juist, dat ene dwarse stukje, een blok met karakter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige quiltoogst Marja!! Je zit weer in de flow -:)
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blokken heb je gemaakt,veel plezier met het volgenxe blok

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Vogels...............

Vogels ik hou ervan. Vind het ook heel leuk om ze fotograferen. Een blog met de vogels die ik fotografeerde in onze vakantie. Pimpelmeesje. ...