woensdag 3 mei 2023

De Tulperij........


Een week of twee geleden op een redelijk zonnige dag fietsten we naar Voorhout.


In het najaar brengen we al een paar jaar een bezoek aan de Dahlia show bij de Tulperij.



Nog niet eerder waren we hier in het voorjaar.
Maar dat stond al wel een poosje op mijn verlanglijstje.


Nog niet alle tulpen stonden in bloei.
We waren iets te vroeg.
Maar het was toch zeer zeker de moeite waard.


Wat veel soorten tulpen zijn hier te bewonderen.



Maar niet alleen tulpen, ook narcissen en hyacinten.
Je ruikt ze al van verre.




En al lijkt het hier alsof we de enige waren !
Dat was echt niet zo.
Bussen, fietsers, wandelaars allemaal komen ze voor dit moois.


Jammer dat er "nog" geen geur internet is 😉












Het is niet alleen buiten geweldig leuk.
Binnen zijn er overal gezellige hoekjes gemaakt.
Met oude borduurwerkjes, vintage meubels.


Je kijkt je ogen uit hier, met ook al die tulpen in potten en emmers.




En wat dacht je ervan om je oude stoel te bekleden met een tulpen stofje ?
















Hier kan ik ik weet niet hoe lang rondstruinen.
Mijn rommelmarkt, kringloophart gaat weer open.














Grew all things with love......






Het was weer een geniet bezoek aan de Tulperij.
Maar ook de fietstocht er naar toe ( zo'n kleine 40 kilometer heen en terug ) is de moeite waard.
Ben je in de buurt ....... zeker even van je fiets afstappen.
En genieten.

 

3 opmerkingen:

  1. This site is simply beautiful. I wish I could visit there. Thank you for sharing your photos.
    Hugs, Drora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig uitstapje, buiten is het mooi, wat zal dat genieten zijn, maar binnen kijk je ook je ogen uit. Ik geloof meteen dat het druk was, wat een fijne sfeer. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee wat gaaf is dat daar, nooit geweten dat dit in Voorhout is. Komt nu op mijn lijstje te staan.
    Dank Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Vogels...............

Vogels ik hou ervan. Vind het ook heel leuk om ze fotograferen. Een blog met de vogels die ik fotografeerde in onze vakantie. Pimpelmeesje. ...