zondag 28 mei 2023

Op de fiets.......


Terwijl de tulpen al even uitgebloeid zijn heb ik nog wat foto's van een fietstochtje voor jullie.
Nooit geweten dat er maar zo'n 5 kilometer van ons huis ook velden vol tulpen waren.



En zo zie je maar weer eens dat er altijd wel iets moois te ontdekken is buiten.


Ik hou van die velden vol kleur.


En ook al is het voorjaar koud en nat, er zijn toch al veel fietskilometers afgelegd.










































Een blogpost vol met bloemen, maar weinig woorden.
Ik plaats vandaag meerdere blogs die al een poosje klaar stonden.
Lees (alhoewel het meer kijken is op dit moment)  gerust nog even verder in een volgend blog.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Vogels...............

Vogels ik hou ervan. Vind het ook heel leuk om ze fotograferen. Een blog met de vogels die ik fotografeerde in onze vakantie. Pimpelmeesje. ...