dinsdag 16 mei 2023

Projectbag maken........


Omdat ik de laatste tijd zo weinig heb geblogt hebben jullie wel wat creativiteit van mij tegoed.
De volgorde van mijn "productie" van de afgelopen maanden klopt niet helemaal.
Maar ik probeer het een beetje af te wisselen met mijn fiets, wandel enz. blogjes.




Op het WWW kom ik de laatste tijd (of misschien valt het mij nu pas op, doordat ik ook de weer een beetje in de brei en haakmood zit ) allerlei projectbags tegen.
En omdat ze zo leuk zijn, ze handig zijn om je brei/haakwerk in mee te nemen en er lapjes genoeg in huis zijn 😀 dacht ik dat het wel leuk zou zijn om er ook te maken.



Nu was deze niet voor mijzelf.
Een buurvrouw was helemaal verliefd op mijn eigen projecttas en ik beloofde er voor haar 1 te maken.
In het blauw......wilde ze er graag 1.


Het was een leuk werkje voor een regenachtige zondagmiddag.
Ik zocht op YouTube naar een tutorial en kwam terecht bij:
Easy to Sew
DIY knitting bag Project bag




In dit YouTube Filmpje wordt stap voor stap uitgelegd hoe zo'n tas in elkaar te maken.
Inclusief de maten van de onderdelen van de tas.






Volgens de uitleg op YouTube is de onderkant van 1 lap stof.
Ik sneed vierkantjes van 2 1/2 inch en maakte daar de lap voor de onderkant van.



Het resultaat is een vrolijke projectbag geworden waar de buurvrouw erg blij mee was.


 

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tas, daar heeft jouw buurvrouw vast heel lang plezier van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me goed voorstellen dat de buurvrouw superblij was met deze enige tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat ik niet naast je woon (knipoog), groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige projectbag heb je gemaakt !!
    En zo leuk dat je dat allemaal op het www kan vinden. Die filmpjes zijn een fijn hulpmiddel.
    Ben er zeker van dat je buurvrouw dik tevreden is met deze geweldige tas!
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Vogels...............

Vogels ik hou ervan. Vind het ook heel leuk om ze fotograferen. Een blog met de vogels die ik fotografeerde in onze vakantie. Pimpelmeesje. ...