donderdag 8 januari 2009

Award

Deze Award kreeg ik van Sylvia van de blog Villa Extra.
Ik blijf het leuk vinden om een award te krijgen, gewoon omdat het fijn is om te lezen dat andere je blog waarderen.
Ik geef hem deze keer niet door, maar deel hem met alle blogsters waar ik graag een kijkje neem, inspiratie opdoe, meelees en die mij motiveren om zelf ook creatief bezig te zijn.
Neem zeker een kijkje op de blog van Sylvia ze maakt er met haar prachtige sfeerfoto's altijd weer een feestje van om van haar huis en tuin mee te genieten.

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je mooie award, die is hier helemaal op zijn plaats !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marja, bedankt dat je me genoemd hebt...en je hebt hem zo verdiend!! Dus wees maar lekker blij ermee!! groetjes, sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal met mijn voorgangsters eens en als ik gisterenavond/nacht foto's had kunnen uploaden, had je er vast nog 1 gekregen! Nou ja, wat in het vat zit verzuurt niet hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat meid, je verdiend het. Ik ga nu ens ff kijken bij Sylvia, doegggggggggg

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...