woensdag 12 juli 2023

Boekenpost......


Het is alweer een poosje geleden dat ik mijn gelezen en geluisterde boeken met jullie deelde.
Nu de eerste helft van 2023 er alweer op zit deel ik in dit blog de boeken die ik vanaf 1 januari 2023 t/m 30 juni 2023 las of luisterde.
Het zijn er 26.
Een boek per week.



Of er een favoriet bij zit ?
Nee eigenlijk niet, het waren stuk voor stuk allemaal heerlijke boeken.
Soms wat luchtig, soms een beetje spannend, soms wat romantisch.
Een heerlijk boeken half jaar.










Alleen de boeken van Fiona Grace, Moord in het landhuis, Dood en een hond en Misdaad in het donker.........ik heb nog nooit zoveel spelfouten in een boek gezien 😒








 

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk Marja zo'n overzicht. Een aantal heb ik ook gelezen. Juist de afwisseling met handwerken is zo leuk.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Vogels...............

Vogels ik hou ervan. Vind het ook heel leuk om ze fotograferen. Een blog met de vogels die ik fotografeerde in onze vakantie. Pimpelmeesje. ...