donderdag 29 december 2022

Zo aan het einde van het jaar...............vakantie 2022


In de terugkijken naar 2022 blogs mogen de vakanties zeker niet ontbreken.




In maart gingen voor een week richting Duitsland.
Dwergter Sand in Molbergen.
De week begon met voorjaars weer en eindigde met sneeuw.
Maart roert zijn staart.
Een week waarin er weer vele kilometers gewandeld hebben.
Als handwerkje ging de Trip Around the World Quilt mee.
De top kwam af in deze week, dat is het voordeel van maar 1 handwerk project meenemen.


In mei/juni trokken we met de caravan weer richting Achterhoek.
Het is ons de vorige vakanties zo goed bevallen, en we zijn er zeker nog niet uitgekeken, uitgefietst of uitgewandeld.



Winterswijk, de servettentuin, theetuinen, Bredevoort, het coulissenlandschap, de vele fiets en wandelpaden en de heerlijke rust.........we houden ervan.

Ook eind augustus togen we naar de Achterhoek.
Een andere camping deze keer in de buurt van Aalten.





En dan in november nog een week naar Duitsland.
En alweer een heerlijke week qua weer.
Paddenstoelen waren er dit jaar veel minder, de bodem was hier nog ontzettend droog.
Handwerkje(s) mee, o.a. de sterretjes quilt en mijn breiwerk.

Het was een prima vakantie jaar.

Morgen een blog over mijn in 2022 gelezen boeken.

 

1 opmerking:

  1. Oh oh Marja wat laat je mij genieten zo eind van het jaar met je blogs. Lijkt mij dat het ook een soort dagboekoverzicht voor jezelf is. Nog even over campings gesproken in de Achterhoek. Achter de camping waar wij nu ons huisje hebben is heel dichtbij een camping nou ja camping is een groot woord. Het is zo'n boerencamping of natuurcamping, echt heel klein hoor. Ook geen idee hoe de sanitaire voorzieningen zijn. Maar nu ik tegenwoordig Lotje heb mijn teckeltje loop ik er altijd omheen, langs de schaapjes enzo. Als je wil kan ik wel eens kijken hoe het heet?
    Zie al uit naar morgen als je boekenblog voorbij komt.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Vogels...............

Vogels ik hou ervan. Vind het ook heel leuk om ze fotograferen. Een blog met de vogels die ik fotografeerde in onze vakantie. Pimpelmeesje. ...