zaterdag 31 december 2022

Zo aan het einde van het jaar........boeken.



Zo aan het einde van het jaar.......
Een blog over de boeken die ik afgelopen jaar luisterde en las.


42 zijn het er in totaal ( ik zie dat het boek Hildes boek 2x in de lijst staat......en ik heb het toch echt maar 1 keer gelezen 😀 )




Er valt verder niet zoveel over de te vertellen.
Misschien dat het een diverse lijst is, thrillers, romans, feelgood, historische romans.
Van alles wat.




















Omdat er nog een blog klaar staat over mijn creativiteiten dit afgelopen jaar vandaag 2 blogjes.















1 opmerking:

  1. Prachtige leeslijst, hihi 4x staat die erin ja. Toevallig dit boek van Jillina voor mijn verjaardag gekregen.
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Vogels...............

Vogels ik hou ervan. Vind het ook heel leuk om ze fotograferen. Een blog met de vogels die ik fotografeerde in onze vakantie. Pimpelmeesje. ...