zondag 18 september 2022

My daily life......


Na vier weken Achterhoek weer terug thuis.
En met het thuis komen lijkt ook de herfst aangebroken.
Nu komt/komen er nog wel een paar blogjes over de vakantie.
Maar vandaag nog even niet.
Wel ga ik proberen om weer regelmatig een blog te plaatsen.
Want dat lijkt maar niet te willen lukken.





Terwijl mijn blog niet voor niets "my daily life" heet.
Misschien ga ik wel proberen om elke dag een foto met soms een klein verhaaltje, en soms zonder tekst.
Er gebeurt toch elke dag wel iets in My daily life wat de moeite waard is om te delen.

Tot morgen.

 

2 opmerkingen:

  1. Dat zal gezellig zijn regelmatig een blokje. Ik kom graag buurten.

    Groetjes, Willeke
    Annelein Design

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeiemorgen Marja, ohhh ben je 4 weken met vakantie geweest wat een zaligheid en precies op tijd terug dus voor het koude nachten worden. Ben heel benieuwd naar je vakantie avonturen? Komend weekend mag ik ook weer die kant op en binnenkort 2 weken vakantie als er een klein viervoetertje bij ons komt wonen.
    Fijne dag, groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Van alles wat in april...........................

Het is alweer een paar weken geleden dat het Pasen was maar toch nog even een foto van een niet alleen mooie maar ook heerlijke doos paascho...