vrijdag 26 augustus 2022

Zomer.............


Dit wordt een post met heel veel foto's en weinig tekst.
Doordat ik een paar weken geen blogje heb gemaakt en er buiten wel van alles gebeurt staan er foto's te wachten om geplaatst te worden.
Bovenstaande foto is wel heel actueel.
De boeren en het landschap liggen behoorlijk onder vuur.


Er werden vele kilometers gewandeld.
Vaak in de vroege ochtend.
Omdat de temperatuur toen nog heerlijk was.


Er werden ook vele kilometers gefietst.
Hierboven de Lakenvelders in de Boterhuispolder.


De zon heeft zich uitbundig laten zien de afgelopen weken.
Voor mij iets te uitbundig.........ik ben niet zo van die warmte.
Dat werd dus een beetje aanpassen aan het weer.












































 

7 opmerkingen:

  1. Prachtig, prachtig, prachtig! Wat maak je toch een schitterende foto's en wat is de natuur toch mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's maak je. Er is veel te zien tijdens je wandelingen. Mooie vlinder en bloemen. Heerlijk begin van je dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's. Veel onderweg geweest. Fijn weekend, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was te warm, inderdaad, ik kon er ook niet zo goed tegen. Gelukkig is het vandaag een aantal graden koeler geworden. Je hebt weer prachtige natuurfoto's gemaakt, vind de lakenvelders prachtig! Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's weer Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zie je veel op je wandelingen. Prachtig en vooral de vlinders zijn bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige natuurfoto's, je bent echt een goede fotografe. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Vogels...............

Vogels ik hou ervan. Vind het ook heel leuk om ze fotograferen. Een blog met de vogels die ik fotografeerde in onze vakantie. Pimpelmeesje. ...