woensdag 29 oktober 2008

Foto's bewerken

Even geen nieuwe beer, er liggen er wel weer een paar te wachten op oren, ogen en neus maar er zijn andere verplichtingen die eerst af moeten. En dat heeft alles te maken met de herfstwap van de Picasa-dames. Wel een beetje gespeeld met een fotobewerkingsprogramma.
Even geduld nieuwe creativiteiten binnenkort op deze blog.
No new bear this time. There are some waiting for eyes, ears and a nose but now I am very busy with the autumnswap of the Picasa-ladies.

2 opmerkingen:

  1. Oooh dit vind ik er wel heel leuk uitzien! En zo helemaal Rosabears! Jammergenoeg werkt het fotobewerkingsprogramma van Picasa niet op mijn Mac. Maar ik ga dit binnenkort eens op de laptop van mijn dochter proberen. Of heb jij het nog weer met een ander programma gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marja Hi!
    Ik blijf in afwachting van hun nieuwe beren! Ik ga dood zien ze klaar! Een goede zondag voor u! Liefde, Malu

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Vakantie Hellendoorn.......

  We waren er even tussenuit. Waar we meestal in maart een weekje weg mee pikken, werd het door allerlei andere afspraken dat we een huisje ...