![]() |
Maar de beschrijving is uitstekend. Het patroon is in het Engels, foto onderaan dit blog want Google wil ze weer eens niet in de juiste volgorde plaatsen. |
![]() |
Op Facebook zag ik een oproepje je om "plaatjes" te ruilen. Dat leek me wel wat. Want die plaatjes zijn heel leuk voor de logcabintjes van Supergoof. Dus dook ik in mijn plaatjes voorraad. |
![]() |
En kreeg ik ook weer heel leuke plaatjes opgestuurd. |
![]() |
Waar dan ook meteen nieuwe logcabintjes werden samengesteld. Het bij elkaar zoeken van deze lapjes is heel leuk werk. |
![]() |
Er waren al wat rijtjes klaar/ |
![]() |
En daar zijn al snel heel wat boompjes bijgekomen. |
![]() |
En met het warme weer ook een niet zo groot werkje. |
![]() |
En dan zijn er nog de hexagonnen. Ga ik daar nu meer door of eerst de oude projecten. Inmiddels zijn er 182 van de 540 af. Misschien af en toe in een verloren momentje ? |
![]() |
Ps: onder dit blog nog een aantal blogs over mijn wandelingen en fietstochten. Even de achterstand ingehaald van de afgelopen weken. |


















Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.