zondag 4 juni 2023

Antique Weddingsampler 3.......


Deel 3 van de blokken van de Antique Wedding Sampler quilt.
Alle blokken van de quilt zijn klaar.
Nu is nog een kwestie van tijd maken om de blokken aan elkaar te naaien.



Maar eerst zit de vakantie er aan te komen.
Op het moment wordt er ook niet heel veel gequilt hier in huis.
Er is wel veel voorbereid om mee te nemen in de caravan.
En dat voorbereiden is nog best wel een flinke klus.



Omdat ik me voor heb genomen om de lopende projecten af te maken staat nu de Porcelaine de Chiffon quilt op het programma 😉
Daar zijn al onderdelen van klaar.
En zocht ik lapjes, tekende blokken, knipte onderdelen in de afgelopen weken voor de rest van de quilt.
Een mooi vakantieklusje om deze ook af te maken.














Voor de hoekblokken van de quilt (het zijn er 12 en 4 kleinere) vond ik deze rozenstof bij de Quiltcottage in Winterswijk.







Voor de sashings ga ik de stof die hier als achtergrond ligt gebruiken.



 

1 opmerking:

  1. Goeiemorgen Marja, ohhhh ahhhhh denk ik dan, wat is dit weer mooi. Veel hebben ze daar he in Winterswijk! Ben je weer in de Achterhoek aan het camperen? Ik ben er vanaf 16-6 ook zo'n dag of 10. App me maar als je het leuk vindt wat af te spreken. Bakkie bij mij doen of ik rijd ook zo naar jou hoor.
    Groetjes Coby, lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Vakantie Hellendoorn.......

  We waren er even tussenuit. Waar we meestal in maart een weekje weg mee pikken, werd het door allerlei andere afspraken dat we een huisje ...