zondag 14 november 2021

Paddenstoelen........


Al een poosje vond ik de naam van mijn blog Rosabears niet zo meer bij mij passen.
Natuurlijk hou ik nog steeds van rozen.....maar een tuin hebben we niet meer.
En de beren ? Ze zijn er nog steeds maar maken doe ik ze niet meer.



Bovendien gaat mijn blog over veel meer dingen dan waar mijn oorspronkelijke blognaam aan refereert.
Tijd voor een ander blognaam.....
En "My Daily Life" vond ik wel een passende naam.


Nu wil het alleen nog steeds nog niet zo lukken met blogjes plaatsen 😉
Terwijl er zoveel leuke ( en natuurlijk zijn er ook hier minder leuke dingen, mindere dagen, problemen en probleempjes, maar mijn blog is vooral voor het leuke ) dagelijkse dingen zijn om op mijn blog een berichtje aan te wijden.



Zo bladerde ik de afgelopen dagen door oude blogberichten.
En jongens wat is het leuk om oude foto's te kijken en verhaaltjes te lezen.
En daarbij te denken....oh dat heb ik ook gedaan, gemaakt van genoten enz.


Nu merk ik ook wel dat het bloggen bij andere ook minder is geworden.
Er is ook zoveel andere social media.....Instagram, Facebook, Twitter, Pinterest enz.
Bovendien wil je toch ook niet de hele dag controleren wat er allemaal overal geplaatst wordt.
Er zou geen tijd meer over zijn voor de échte genietdingen 😀


Bij mij komt het minder bloggen ook wel doordat mijn spiegelreflex camera het begeven heeft.
Al mijn foto's maak ik sinds die tijd met de telefoon.
En dat blijft voor mij toch een beetje behelpen.
Er komt een nieuwe camera, maar welke is nog een beetje de drempel waar we over moeten.


Vandaag een paddenstoelen blogje.
Vorige week gingen we er nog een weekje uit.
Deze keer richting Duitsland.
Het Münsterland.
Zo'n 80 kilometer de grens over.


Een nieuw gebied voor ons.
We hebben al veel gebieden bezocht in Duitsland.
Maar ook hier was het verschrikkelijk mooi.


Het was de eerste keer dat we er een week op uit gingen in deze tijd van het jaar.
En zeker niet de laatste keer.
Want wat was het prachtig.
Ongelooflijk veel paddenstoelen hebben we gezien.
Duizenden waren het er zeker wel.



We wandelden heel veel kilometers.
Door sprookjesbos.
Rond een stuwmeer.


Het huisje lag super voor de honden.
Zo de voordeur uit het bos in.


En het weer zat ook nog eens mee.


De kleuren in het bos waren zoals een Indian Summer.
Daarover meer in een volgend blog.


En zeker wanneer de zon er dan ook nog eens bijkomt krijg je prachtig kleurenspel.



Het is maar een klein gedeelte van alle paddenstoelen die we onderweg gezien hebben.
Een cadeautje was het allemaal wel.

 

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige serie paddenstoelen foto's. Welke streek bezochten jullie? Soms moet je even wat veranderen en nu was het kennelijk tijd voor de Blognaam. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He wat een heerlijk gezellig blog Marja, prachtige foto's van de paddenstoelen. My daily life dat wordt dus de nieuwe naam? Leuk hoor. Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Marja,
    Je nieuwe blognaam is erg leuk gekozen. Deze dekt de lading meer dan de vorige (zeker als ik de reden van de naamsverandering las).
    Ik blog minder regelmatig dan vroeger maar ik blijf het wel doen. Het is , zoals jij ook aangaf, ontzettend leuk om door al die oude blogberichten te gaan. Wat een schat aan herinneringen en foto's zijn er zo bewaard gebleven.
    Wat jammer dat je even zonder spiegelreflexcamera zit. Dan is een telefoon idd behelpen.
    Ik ben ook al zolang aan 't zeggen dat ik een nieuw apparaat wil aanschaffen. Het is er nog steeds niet van gekomen. Ben benieuwd waar jij voor gaat kiezen.
    Jullie hebben weer genoten van een heerlijk weekje vakantie! Af en toe een andere omgeving opzoeken doet zo'n deugd!
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Van alles wat in april...........................

Het is alweer een paar weken geleden dat het Pasen was maar toch nog even een foto van een niet alleen mooie maar ook heerlijke doos paascho...