vrijdag 30 januari 2015

Rosabears deken week 4

 

Blok 4 van de "Rosabears" deken.
Het patroon van de deken kun je
downloaden  wanneer je op bovenstaande link klikt.
Onderaan de pagina vind je de eerste 4 weken/bestanden van de deken.
 












Ik wens je weer veel haakplezier.
Maak het jezelf niet al te moeilijk.
De blokken mogen best wel iets groter of kleiner zijn dan de aangegeven maat (30 x 30 centimeter).
Zorg er alleen wel voor dat je blokken vierkant worden.
Bovendien kun/mag je bij het in elkaar zetten van de deken best wel een beetje smokkelen.
Vergeet vooral niet: het is handwerk !!
En wees vooral trots op je eigen werk.
 


1 opmerking:

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...