vrijdag 6 februari 2015

Week 5 van de Rosabears deken...

 
Soms laat de techniek je even in de steek.
Het beeldscherm stond dinsdag op zwart.
"Doe het zelf maar" hoorde ik hem zachtjes zeggen.
Meteen naar de computer reparateur.
En ja hoor hij kreeg het weer netjes voor elkaar.
Een kleine APK
Beeld hersteld
Bios update ? gedaan.
Staat erop de bon.
Dank aan de computer techneuten, en mijn lief die vanmorgen al vroeg in de auto stapte om het trouwe beestje weer op te halen.
En zo kunnen jullie weer aan de haak.
 

Het patroon kunnen jullie hier:
downloaden
Of klik op het Samen Haken logo hier rechts op de pagina.
Een eenvoudig patroon deze week, met maar 2 toeren die steeds herhaald worden.
Ik wens jullie weer veel haakplezier deze week.
 
 





 
 





 
 


1 opmerking:

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...