dinsdag 13 januari 2015

Lieve lapjes.

In een post van al weer een poosje terug.
Schreef ik over de Mystery Quilt.
Wil je de foto's zien en even teruglezen klik dan op onderstaande link:
Het is een gratis patroon van het blog Shabby-Home.
Maar het volgende deel laat een beetje op zich wachten.
Waardoor ik niet verder kan.
Mijn "Samen Haken"  deken is al klaar.
En dan ????
 

Moet er natuurlijk wel een nieuw project zijn.
En dat gespeel met die lapjes vind ik zo leuk.
Zal ik iets beginnen ?
Ik zie zoveel moois op het WWW.
Teveel eigenlijk.
En de Stonefields quilt van Susan Smith is.
Echt een plaatje.
Ik doe het.
Ik begin er gewoon aan.
En kijk wel waar het schip strandt.


 
Ergens in de verte hoor ik mijn lief wel zeggen
" zou je niet iets kleins ? "
Maar hij kent me goed genoeg.
Om te weten.
Dat wanneer ik iets in mijn hoofd heb.
Het niet in mijn.........zit.
Ik schrijf me in voor het maandelijkse patroon.
 

Zoek lieve lapjes bij elkaar.
En begin.
Gewoon.
Bij het begin.
En wat is het leuk.


 
Ik nam ze mee naar de dames van het Handwerkcafé.
Waar ik sinds kort met veel plezier naar toe ga.
Het zijn allemaal .Quiltende dames
Maar ook andere handwerkjes zijn van harte welkom.
Mijn Stonefields blokjes werden bekeken.
En zo kwam ik erachter dat ik veel te voorzichtig ben met kleur.
En mooi moet ie wel worden mijn Quilt.
Dus maakte ik er een aantal overnieuw.
En zag ik dat ik inderdaad.
Veel te voorzichtig was geweest.
 
 
En nu zouden jullie de blokjes natuurlijk graag willen zien ?
Maar met het donkere weer.
Krijg ik ze gewoon niet mooi op de foto.
En dan doe ik mijn blokjes tekort.
 
Jullie moeten dus nog even wachten.
En show ik maar mijn lapjes.
( Een heel klein deel ervan moet ik eerlijk bekennen)
En ik hoop dat jullie net zo blij worden.
Van deze stapeltjes.
Als ik.
Want genieten is het.
Met al dit moois op tafel.
 
 


2 opmerkingen:

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...