zaterdag 6 maart 2010

A whole lotta Rosie part 2


Rozen: ik wist niet dat ik er zoveel in huis heb. Dus gaan we verder met deel 2 van mijn rozenverzameling.

Gerookt wordt er niet in huis, maar voor visite die toch wil roken (maar dan wel op de galerij graag) een set rozenasbakjes. Hoe verzin je het !!!!!  rozengeur en sigarettenlucht niet met elkaar te vergelijken.
Een plantenpot met een rozig randje.


Voor de hoge nood .......nachtspiegel met roosjes.


Kaarsen met rozen.

Snoeperig snoeppotje.


Rozenkussen.


Rozenhart.


Lampenkapje.


                                                                            Rozenbehang


Juwelendoosje.


                                                                       Rozenschilderij.



Rozen theebeurs voor een heerlijk kopje rozenthee.



A rose, is a rose is a...............rose.


Het geweldige Xenos Engelse rozenservies. En een beetje rozige kitsch.


Gebaksbordjes.



Nog een keer de rozentheepot met rozen corsage.

           .             Voetenbankjes van de kringloop opgeknapt met een rozenstofje.
                                                                      

Echt dit is nog lang niet alles.

Volgende keer ????? Rozenstofjes, rozenservies, rozenbestek, rozendozen, rozenknutsels rozen in de tuin of in huis, rozendecoratie..........Laat het me weten.
   

14 opmerkingen:

  1. Oh joh...wat MOOI allemaal. Kan gewoon niet zeggen wat ik het mooiste vind, alhoewel...Dat XENOS servies ♥♥ Jammer dat die hier niet zit..haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou meid, ik zit er helemaal klaar voor, tis net de cinema, heerlijk, ik geniet, eerst dacht ik, ohhhhhhhhhhh die rozenkaars is mijn favoriet, amar toen kwam die theemuts en toen weer dat ene kopje, en toen......, nee ik geloof toch de kaars, heerlijk, ff een zakje popcorn erbij, en nu komen dus de godies, de stojes, wacht ff, flesje cola halen in de pauze. :))) Fijne zondag meid, grusse von Jeany

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aan mij hoef je het ook niet te vragen hoor, want ik vind ook alles mooi en kan ook totaal niet kiezen! Wel zou ik dat juwelendoosje nog eens beter willen zien. Ik geloof waarachtig dat het theepotje dat nog eens de show steelt ook mijn favoriet is. Gaat je swap naar wens? Ik wens jullie een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje meeid, waar haal je het allemaal vandaan??

    En dat is nog niet alles!!

    Rozenstofjes enzo daar ben ik benieuwd naar!

    Fijne zondag,ik heb een paar rozenstruiken gekocht vandaag!Om in de sfeer te blijven!!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhhh...wieder soo schöne rosen Sachen, bitte verrate mir doch wo diese wunderschönen Kaarsen met rozen
    her hast! :-)
    einen schönen Sonntag wünscht dir Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoy,,,volgens mij heb je ook een rozen nachtjapon,zou ik doen,en rozen slofjes,jeetje wat veel,maar wel heel origineel hoor,trouwens het zou ook mijn voorkeur hebben,,,,,,,,en ik heb nu een rozenpon aan,hi,,,hi,geen slofjes.
    het is mooi allemaal.

    groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig. Ik heb ook veel met rozen. Van welk merk is het kannetje met een vogeltje en vlindertje eigenlijk?
    groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh rozen rozen en nog eens rozen wat prachtig zeg!
    Ik vind dat je een mooie site hebt en ik ga nu zo op je andere blog kijken hoor ik ben heel nieuwsgierig naar je zelf gemaakte dingen
    fijne avond Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb wederom genoten, op naar deel 3....

    Lieve groet, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi, heerlijk Marja, wat een fantastische verzameling kan je het bijna wel noemen, van rozen accessoires heb jij, in alle vormen en maten en voor verschillende doeleinden. Echt genieten omdat allemaal te bekijken.

    Lievfe groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marja,
    nou meid, ik dacht dat ik alles in part I al gezien had en nu komt er ook nog een part III. Wat een ontzettend mooie rozen spulletjes en ik kan echt niet kiezen wat ik nu het mooist vind. Nou ik kijk nu al uit naar deel 3, echt geweldig.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Owww... jij hebt echt véél!!! Mooi allemaal!!! Enne... gaaf nummer hè, whole lotta rosie!!! Brengt weer jeugdherinneringen naar boven!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super inspirerende foto's.... en ja; Rozen zijn altijd mooi en zo tijdloos in deco !!
    Groetjes, Janneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...