zaterdag 26 oktober 2024

Zaterdagochtend wandeling.........



Vanmorgen was een mooie ochtend voor een vroege wandeling. 
Toen ik uit het raam keek en zag dat de lucht roze/rood kleurde 
trok ik mijn wandelschoenen aan en de deur achter mij dicht. 
Het was kwart over acht. 



Het water in het polder slootje kleurt mee met de zonsopgang. 





De zon kwam vanmorgen om 08.23 uur op. 
Vannacht gaat de wintertijd weer in en moet je er een uurtje eerder eruit 
wil je van de zonsopgang genieten. 
Dat wordt weer even wennen. 



Het was een beetje heiig. 
Al hadden ze hier dichte mist voorspelt. 
Toch geeft dat beetje mist een sprookjesachtige sfeer. 
Het is stil in de polder. 



Maar al wel druk in de lucht. 











Ik loop dit rondje (6,2 kilometer) best wel vaak. 
En toch is het elke keer anders. 
De seizoenen, het weer maakt elke wandeling anders. 





In de mist de toren in Alphen aan de Rijn.





In een korte tijd veranderen de kleuren. 
En belooft de blauwe lucht dat het een mooie zonnige dag gaat worden. 














Kardinaalsmuts.





Hoe een kleine slak groots kan zijn. 













Scherp stellen op de laatste bloeiende rozen wilde mijn camera niet. 
Dat maakt deze foto dan toch weer bijzonder. 



Dit afgevallen blad, liggend op een muur in een vroeg herfstzonnetje
geeft het gevoel weer van deze ochtend wandeling. 
Heerlijk rustig, genieten van buiten zijn op een mooie ochtend. 

Tot snel......tot een volgend blog.




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Zaterdagochtend wandeling.........

Vanmorgen was een mooie ochtend voor een vroege wandeling.  Toen ik uit het raam keek en zag dat de lucht roze/rood kleurde  trok ik mijn wa...