maandag 16 september 2024

Van de zomer, langzaam de herfst in...............


Hoi, hoi lieve bloglezers/volgers.
Waarschijnlijk moet ik me weer even voorstellen.
Mijn laatste blogverhaaltje dateert van vrijdag 12 juli.
Ruim 2 maanden geleden.
De zomer zat er blijkbaaar even tussen !!
En hoe langer je het schrijven van een blog uitstelt....
hoe moeilijker het dan weer beginnen is.
Want waar begin ik mee.
Er is in die twee maanden veel gedaan.
Er zijn foto's gemaakt.
Ach soms is het gewoon niet anders.



Vandaag begin ik met een buitenblog.
Met veel foto's van het buiten zijn.
Helaas plaatst blogger ze in de verkeerde volgorde.
En beginnen we met een paar foto's van gisteren.
Waar je toch wel kunt zien dat de herfst er aan zit te komen.
Toch beloofd deze week nog een mooie nazomer week te worden.
Ik zou zeggen geniet van deze mooie dagen.





Zondagmorgen 15 september 07.30 uur.
De zon komt net op.
Ik hou van dit soort ochtendlicht.
Ik hou ook van de herfst.
Met zijn prachtige kleuren.



Eindelijk heb ik de wandelspirit weer terug gevonden.
Nadat we vorig jaar mei onze hond Luna in moesten laten slapen 
was de zin in het wandelen helemaal weg.
Ik kon altijd zo genieten van mijn wandelmaatjes onderweg.
En nu ook onze andere hond Misty een dagje ouder wordt
(ze is inmiddels 14 jaar en niet meer van de lange wandelingen is)
trek ik er alleen op uit.
En kan daar ook echt weer van genieten.
Minimaal 3 x per week probeer ik toch wel een wat langere
wandeling te maken (tussen de 8 en 12 kilometer per wandeling)
En het voelt weer heel fijn.



Het was een wisselvallige zomer.
Zon, regen en wind het wisselde elkaar lekker af.
Een typische Hollandse zomer.







Soms, vooral in de vroege ochtend, was het windstil.



Met heel veel verschillende luchten.



Een bootje alleen op de stille plas.
Wat moet dat heerlijk wakker worden.
















Er werden héél veel kilometers afgelegd op de fiets.
Samen met manlief (die meer van het fietsen dan het wandelen is)
fietsten we in onze mooie omgeving.



Met natuurlijk af een toe een tussenstop.
Een stukje dadel/kokos taart met een rozebottelappelsapje of een 
cappuchino met wortel/kokos taart gaat er dan wel in.













De Lepelaars zijn weer in de Munnikenpolder.
Een waar vogelparadijs vlak naast de drukke A4.











Dat waren een boel foto's.
In een volgend blog meer over wat ik zoal deed op creatief gebied.

Tot snel.

 

4 opmerkingen:

  1. Hoi Marja, ja zeker lang geleden, maar leuk dat je weer bent begonnen. Mooie foto's heb je gemaakt, de natuur en het weer zijn zo mooi nu. Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Van de zomer, langzaam de herfst in...............

Hoi, hoi lieve bloglezers/volgers. Waarschijnlijk moet ik me weer even voorstellen. Mijn laatste blogverhaaltje dateert van vrijdag 12 juli....