zaterdag 29 juni 2024

Quiltwinkel de Frottende Freule........


Omdat we toch in Groningen waren.
De quiltwinkel bijna om de hoek was.
(het was een tochtje van maar 6 kilometer op de fiets)
Bracht ik een bezoek aan de Frottende Freule in Schildwolde.
En oh wat een heerlijke snoepwinkel was dit.
Veel tekst is hier niet bij nodig.
De foto's zijn/zeggen genoeg.















Wat is er heerlijker dan je eigen quiltwinkel aan/in huis ?
Lapje nodig ? Even de gang oversteken.







Gingen er nog lapjes mee naar huis ?
Ja hoor......natuurlijk.
Al een aantal jaar staat de Mystery Quilt op mijn
"wil ik nog maken" lijstje.
Nu er weer een top af is (hierover in een later blog).
Er niet veel UFO's meer in de kast liggen.
Wordt het tijd om aan een nieuw project te beginnen.
Ik kocht bij de Freule de achtergrondstoffen voor de blokken.
En nog wat andere gezellige stofjes.
Ik had mijn boek mee, en werd door de Frottende Freule supergoed 
geholpen met het uitzoeken van deze achtergrondjes.
Voor ons een hele afstand naar deze quiltwinkel (240 kilometer).
Maar wanneer je in de buurt bent een dikke aanrader.

Tot een volgend blog.
Fijn zonnig weekend lieve volgers.




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Quiltwinkel de Frottende Freule........

Omdat we toch in Groningen waren. De quiltwinkel bijna om de hoek was. (het was een tochtje van maar 6 kilometer op de fiets) Bracht ik een ...