zondag 2 juni 2024

Boekenpost......


En toen was de maand mei gewoon "opeens" voorbij.
Geen blog geplaatst.
Wat ik wel weet is wanneer je even niet de tijd neemt om een blog te maken,
dat ook al weer snel "gewoon" wordt/is.
Dat is best wel een beetje jammer.
En ga ik proberen om de komende week daar verandering in te brengen.
Ik begin met een blog met de boeken die ik 
van 1 januari t/m 31 mei 2024 las of luisterde.
Dat zijn er 26 geweest.
Heel veel tekst is hierbij niet nodig.
Want wat ik mooi vind,
kun jij misschien helemaal niets vinden.
Literaire thrillers, romans, historische romans en mijn allereerste 
Fantasy boek (helemaal overtuigd ben ik nog niet van dit genre)
Van alles wat.
Mijn keuze bepaal ik naar tips van andere.
Reviews
Leestips op Instagram.
Ik heb een Kobo ereader abonnement.
Wanneer een boek echt niet lekker leest lees ik het boek niet uit,
en verwijder het van mijn ereader.



















 Tot een volgend blog.

2 opmerkingen:

  1. Ongelooflijk hoeveel boeken jij nog leest ondanks al je andere bezigheden.
    Ik probeer het lezen nu toch ook weer terug op te pakken. Vroeger heb ik boeken verslonden. Die leeshonger verdween toen het quilten in mijn leven kwam. Nu voel ik weer de behoefte om meer te gaan lezen.
    Dankjewel voor de boekentips!
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Dahlia feestje....................

Woensdag 18 september een mooie dag om nog net voor onze vakantie, en nu het nog mooi weer is, richting Voorhout te fietsen. Het wordt bijna...