dinsdag 12 maart 2024

Rondje Hoogmade, Leiderdorp, Hoogmade.........


Het was vandaag een heerlijke dag om aan de wandel te gaan.
En koos ik er deze keer voor om vanuit Hoogmade, de Munnikenpolder in Leiderdorp
via de Ruigekade weer terug te wandelen naar Hoogmade.
Uiteindelijk stond er ruim 12 kilometer op de teller.



Wat ik zoal tegenkwam onderweg.
Krentenboompje in bloei.



Kunst in de wijk 't Heerlijk Recht in Leiderdorp.



Allerlei kunstwerkjes van kinderen ingemetselt in een muur.




Bloeiende Bloesem bomen.





Er zijn veel molens in dit stukje Randstad.
Ik kwam er langs 7 tijdens mijn wandeling.









Voor het bloeiende groot Hoefblad  ging ik even door de knieén.
Zodat de tweelingmolens er ook mooi op kwamen.


Tot snel.......tot een volgend blog.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Vogels...............

Vogels ik hou ervan. Vind het ook heel leuk om ze fotograferen. Een blog met de vogels die ik fotografeerde in onze vakantie. Pimpelmeesje. ...