woensdag 27 december 2023

Zo aan het einde van het jaar............buiten.


En dan zijn de kerstdagen alweer voorbij, en gaan we naar het einde van het jaar.
Het is een gewoonte geworden om in die laatste paar dagen,
terug te kijken op het afgelopen jaar.
Ik begin met het buitenjaar 2023.



En wat zijn we/ik weer veel buiten geweest.
En ook al eindigt het jaar wel heel erg nat.
Er zijn toch heel veel droge momenten geweest.



Er werden veel kilometers gefietst en gewandeld.
In onze eigen omgeving.
Maar ook tijdens onze vakanties in Nederland.



Heel veel foto's gemaakt.
Waardoor het nog moeilijk werd om een keuze te maken uit al dat moois om ons heen.



Lente, zomer, herfst en winter komen allemaal voorbij.
(Helaas wil blogger de foto's niet in de juiste volgorde plaatsen, maar dat mag de pret niet drukken)













Het was een heerlijk buitenjaar.
Morgen een blog over de boeken die ik dit jaar las.

 

1 opmerking:

  1. Wat veel prachtige foto's! Het lijkt wel of het alleen mooi weer is geweest dit jaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Vogels...............

Vogels ik hou ervan. Vind het ook heel leuk om ze fotograferen. Een blog met de vogels die ik fotografeerde in onze vakantie. Pimpelmeesje. ...