zondag 10 december 2023

Vakantie Putten...............

Het was hier even stil.
Er waarden allerlei virussen rond in mijn lichaam die niet wilden verdwijnen.
3 weken van hoesten, proesten en helemaal niet fijn voelen.
Gelukkig voel ik me nu weer iets beter, maar is mijn oude energie niveau nog niet op orde.
De foto's van onze vakantie stonden al een poosje klaar.
de verhaaltjes moesten er nog bij.
Dus post ik vandaag maar liefst 7 !!! blogs.
Dan heb ik deze achterstand alvast bijgewerkt 😀
Gehandwerkt werd er de afgelopen tijd zo goed als niet.
Wel veel tv kijken, lezen, op de bank hangen, slapen en YouTube filmpjes kijken.
Maar vandaag ga ik weer eens het één en ander oppakken, want ik heb er weer zin in.
En volgen er eerdaags weer blogjes met creativiteit.



Inmiddels zijn we alweer 2 weken thuis van onze vakantie in Putten.
Wij gaan er in november meestal nog even een week tussenuit.
De afgelopen jaren was dat in Duitsland.
Deze keer zochten we het wat dichterbij huis.
En besloten we te kiezen voor een midweek met daarachteraan nog een hele week.
Bijna twee weken dus........en dat was nog meer een vakantiegevoel.
Vandaag komen er een heleboel blogjes online.
Omdat er veel foto's gemaakt werden.
Dus hou je niet van het kijken naar andermans vakantie foto's dan zul je even moeten wachten
tot ik weer iets anders heb te laten zien 😀




Eerst zijn er 3 blogs van wat we/ik onderweg tegen kwamen tijdens onze wandelingen
in de omgeving.
Dan volgen er twee blogs over ons bezoek aan Paleis het Loo.
En ook nog twee blogs over de vogel in de tuin.



Deze blogs staan vol met foto's van wat er voor mijn camera kwam.
Een stadswandeling in Harderwijk (ik plaatste hier al een heel blog over), paddenstoelen,
eekhoorn bezoek in de tuin, verkleurend blad in de bossen, mistige ochtenden, zonnige dagen,
versierde rotonde's en nog veel meer moois om ons heen.
November is een mooie maand om te genieten van het buiten zijn,







































 

1 opmerking:

  1. Dat is flink balen dat je zo ziek was.
    Nu nog geen energie... ik weet wat dat is, je wilt zoveel maar het lukt niet.
    Je hebt heel veel mooie foto's gemaakt tijdens de vakantie. Snel doorheen gegaan natuurlijk.
    Prachtige bos foto's en zo leuk die eekhoorn.
    De grote metalen dennenappel is werkelijk geweldig!
    Beterschap gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Vogels...............

Vogels ik hou ervan. Vind het ook heel leuk om ze fotograferen. Een blog met de vogels die ik fotografeerde in onze vakantie. Pimpelmeesje. ...