dinsdag 7 november 2023

Porcelaine de Chiffons.......

 


Jullie zagen de top al in mijn vorige blog.
Maar nu wat meer foto's van deze AFFO.
Gestart: 28 november 2021
Top af: 28 september 2023
Patroon: Renée Ferré
Quiltmania editions








































Bijna twee jaar heb ik over deze top gedaan, soms werd er maanden geen steekje gemaakt
omdat er nog zoveel andere projecten waren.
Het was een erg leuke quilt om aan te werken.
Heel afwisselend door de verschillende blokken.
Nu nog een mooie achterkant stof uitzoeken, en dan kan het quilten beginnen.

Tot een volgend blog.

3 opmerkingen:

  1. Prachtig deze top Marja. Je hebt hem ook supersnel gemaakt, want het is geen makkelijk patroon.
    Al die cirkels, de ronde vormen en appliquatie 's heel bewerkelijk allemaal.
    Mooi dat je al die blokken apart hebt gefotografeerd, zo kan je goed de mooie (soms herkenbare) stoffen laten zien.
    De rand vind ik ook zo mooi.
    Nu maar lekker quilten, hoewel het dubbelen eerst moet, dat is wat minder.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Marja wat is die mooi geworden. Wat een goeie kleurkeuzes.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Vogels...............

Vogels ik hou ervan. Vind het ook heel leuk om ze fotograferen. Een blog met de vogels die ik fotografeerde in onze vakantie. Pimpelmeesje. ...