vrijdag 1 februari 2019

60 ????



60 ???
De titel van mijn blogje deze week .
Ja ik werd afgelopen maandag 60.
Eerlijk gezegd vond ik het nog wel een dingetje. 
Zo een rond getal. 
Maar toen ik dinsdag 60 + 1 dag werd 😁 was het ook alweer snel gewend .

  
Er was een, altijd gezellig, handwerk café.
Waar we ook altijd heel goed verwend worden met de heerlijke recepten van Karen.
Bijkletsen en af en toe een paar steekjes zetten. 



Het was een week waarin we een klein beetje konden proeven van de winter.
Wat dan ook een paar mooie plaatjes oplevert. 
En zo zitten we dan ook meteen in februari. 
Wat vliegt de tijd. 


De eerste Mariners Compass, naar aanleiding van de workshop, heb ik af gemaakt. 
Die verdwijnt een poosje in de kast. 
Ik wil eerst andere projecten afmaken. 


Januari is qua wandel kilometers goed begonnen. 
De eerste 171 kilometer staan alweer op de kalender van dit nieuwe jaar. 

 Dit zijn de projecten waar ik in januari mee bezig ben geweest. 
Er zijn deze afgelopen maand veel steekjes gezet. 


60 moet gevierd worden. 
We hielden het klein.
Omdat mijn lief dit jaar ook een rond getal mag hopen te vieren.
Gaan we met kinderen, kleinkinderen, aangetrouwd en zus over een paar maanden gezellig een weekend weg.


De afgelopen week ben ik begonnen met de blokken van de  "trip around the world " quilt aan elkaar te zetten. 
Wat een saai klusje was dat. 
De volgende blokken gaan er vanaf nu steeds aangezet worden. 
Dat maakt het vast minder saai.


Ik wens jullie een fijn weekend en tot het volgende blogje.

Ps. Wanneer jullie een reactie plaatsen wordt deze niet meteen zichtbaar. 
Ik heb het zo ingesteld dat ik de reacties eerst zelf kan lezen. 
De laatste tijd werd ik overspoeld met spam...vandaar. 

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 60e verjaardag. Wat een mooie plaatjes en werkstukken laat je zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marja, geweldig, gefeliciteerd met je 60e verjaardag!!! En 60+1 jaar valt ook weer mee, dat kan ik beamen! ;-)
    Mooie foto's, gezellige blog en een prachtige "trip around the world

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag... Je "trip around the world" is een plaatje... Doet mij denken aan vroeger. Eindeloos vierkantjes inkleuren deed ik toen... Hmmmm.... misschien moet ik toch ook maar een beginnetje maken...

    Dat van die spam herken ik. Had ik ook erge last van. Net vanmorgen het probleem verholpen (hoop ik).

    Ik zie dat je net als ik een onbeveiligde blog hebt. Je kunt je blog beveiligen door in te loggen op blogger. Dan bij je blog in de linker kolom bij instellingen op "basis" klikken. Vervolgens kun je rechts aangeven dat je https wilt inschakelen.

    Ik laat het moderaten zelf nog even aanstaan om te checken of de spam nu inderdaad weg is.

    Fijn weekend,
    Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alsnog van harte gefeliciteerd een fijn en gezond nieuw levensjaar gewenst. Snap wat je bedoeld dat het even een dingetje is, nog een paar maanden dan hoop ik het ook te beleven :-) wat heb je veel leuke projecten onder handen. Zelf ben ik ook bezig met de kompasroos. Ik probeer er iedere maand een te doen, maar dat lukt niey altijd. Geeft komt wel een keer af. Goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nogmaals van harte met je verjaardag! Mooi rond getal hoor. Je moet maar zo denken;het alternatief is ook niet aantrekkelijk;-) Die 'Trip' van jou wordt heel erg leuk met dat lichte blauw ertussen.

    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat heb je al veel gewandeld. Dochter en ik hebben ook steeds het goede voornemen, maar afgelopen maand zijn we helaas maar 2 keer geweest.
    Wat een mooie quiltprojecten waar je mee bezig bent. Kun je lekker afwisselen. De kleurcombinaties die je maakt zijn ook erg mooi.
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hieperdepiep hoera voor jou!! Van harte gefeliciteerd met je 60ste verjaardag. Het is wel even wennen als je bij een rond getal bent aangekomen. Maar gelukkig dat het na één dag al begon te wennen -:)
    Wat heb jij veel en prachtige werkstukken onder handen. Allemaal even mooi.
    Je trip is een absoluut plaatje. Zó mooi!!
    Groetjes, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd nog Marja, wat ben je bezig met een mooie quilt zeg!
    Ik zie dat je bij Karin lekker verwent wordt!

    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi de quilt waar je aan bezig bent.
    Gefeliciteerd met je 60ste verjaardag, weet hoe het voelt zo'n kroonjaar, dat had ik toen ik 70 werd. Van de week alweer 71... het went snel :-)
    Je hebt heel veel gedaan afgelopen maand, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je 60ste verjaardag,het went snel maar ik had er ook grote moeite mee ,ik ben net 62 geworden.Wat heb je toch prachtige quilts onderhanden.Je trip around the world word heel mooi met die blauwe blokjes.Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige projecten allemaal, de trip around the world is ook geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je 60e verjaardag. Ik herken het wel voor mij was vorig jaar 65 jaar worden ook wel een "dingetje" maar gewoon door gaan met ademhalen en genieten van alles wat deze leeftijd ook weer te bieden heeft. Je Trip around de world wordt echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beetje laat, maar alsnog proficiat met je kroonjaar. Wat wordt die trip around the world erg mooi. Ik kan me voorstellen dat sommige onderdelen van het maken van een quilt, soms saai zijn. Zelf zie ik altijd op tegen het dubbelen en de laatste bies eraan naaien. Ach ja. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Rondje Hoogmade, Leiderdorp, Hoogmade.........

Het was vandaag een heerlijke dag om aan de wandel te gaan. En koos ik er deze keer voor om vanuit Hoogmade, de Munnikenpolder in Leiderdorp...