dinsdag 8 oktober 2013

Zwarte woud.......genieten. (8)

 
En ondanks het mooie weer, wat we hebben gehad, is de herfst heel dichtbij.
Je ruikt het, je voelt het en je ziet het.
De eerste week van de vakantie waren er nog niet veel paddenstoelen, maar in de tweede week kwamen er steeds meer boven de grond.
Al zijn de foto's niet altijd even scherp, ik kon er niet altijd goed bijkomen en dan is het moeilijk om de camera stil te houden, ik wil je er graag van mee laten genieten.
 
 































Bij het zien/vinden van deze paddenstoel schrok ik een beetje.
Lijkt het niet heel erg op een vinger die uit de grond omhoog komt ?
Aangezien ik nog al graag thrillers lees en kijk ging mijn fantasie een beetje met me op de loop.
Een beetje luguber zag het er wel uit.
Vind je ook niet ?


De koraalzwam.
Ik had hem nog nooit eerder gezien.
Scherper kreeg ik hem niet.
Tegen een schuine kant aan fotograferen, en dan ook jezelf en de camera in evenwicht houden...dat valt niet mee.














Mini, mini, mini paddenstoeltjes.











Een grote zwarte tor hapt blijkbaar graag een hapje paddenstoel.



3 opmerkingen:

  1. De foto's zijn toch heel aardig gelukt,hoor.
    En wat zag je er veel.
    Mooi hoor.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de natuur toch mooi, vooral in de herfst met al die mooie kleuren. Als we het maar willen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a special post. I have never seen so many different mushrooms.... all from the Black Forrest. I would love to walk with you.
    Hugs
    Kay

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...