maandag 7 oktober 2013

Zwarte woud......genieten. (7)

 
Zoals ik al beloofde in mijn vorige post hier nog een post over het stadje Gengenbach.
Er is zoveel te zien en te genieten.
 
 
 










Ossenbloedrood ?








Het hotel rechts Anno 1476.
Als muren konden praten ?
Zouden ze ons veel te vertellen hebben ?


Je waant je aan de Franse kust.
Het zal wel door de streepjes komen.


Pippi Langkous kwam toch uit Zweden ?


In deze toren is het Narrenmuseum gevestigd.


Deze ridder waakt al jaren over het plein voor het raadhuis.





Extra rood/groene schilderingen op de gevel.
Wat kleuren de geraniums daar mooi bij.


Even dacht ik achter het raam een spook te ontdekken.
Maar spoken bestaan niet.....toch ?



1 opmerking:

  1. HiHiHi...dat lijkt inderdaad een spook,achter dat ene raam.
    Zelfs met ogen.
    En die muren zouden echt heel veel te vertellen hebben,als ze konden praten.
    Prachtig hoor,zo'n oud pand.
    Schitterende fotoserie weer.

    Lief,je reactie op mijn blog trouwens.
    Ik kom graag even telkens bij je langs.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...