vrijdag 9 maart 2012

Oude dozen !!!!!


Ik ben mijn hobbykamer/atelier aan het opruimen.
Ruim een jaar wonen we alweer in ons nieuwe huis, en nog steeds kreeg ik geen orde op zaken.
Misschien teveel hobbyspullen ?
Maar nu was ik het zat het moet wat meer geordend.
En het is me gelukt, het lijkt/is opgeruimd.


Dozen en manden kun je als verzamelaar en creatief mens niet genoeg hebben.
Voor alle losse frutsels.
Een paar van deze "niet om aan te zien" kregen een nieuw jasje.
Hiervoor kwam de rol plakplastic van de action weer goed van pas.




Opgeruimd staat netjes.
Kijken hoelang we het netjes kunnen houden.

8 opmerkingen:

  1. Dat zijn prachtige dozen en tja dat plak plastic dat heb ik hier nog steeds niet zien liggen.

    Lieve groet
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker opgeruimd en het ziet er erg leuk uit zo met die kleurige dozen.
    Groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig je gepimpte dozen. Die rol plakplastic vind ik een goede tip. Volgende keer dat ik bij de Action ben maar goed opletten.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat onwijs leuk en vooral ook heeeeeeel opgeruimd !! Volhouden hè !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijn gevoel he...alles opgeruimd en het ziet er gelijk gezellig uit met die stapel dozen!
    Fijn weekend en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er mooi opgeruimd uit! Ik heb ook vaak teveel, en vooral rondslingerende hobby- en knutselspullen, die nodig ergens in opgeborgen moeten worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ojee ik zou een voorbeeld aan je moeten nemen, ik moet 4 kasten vol hobby spullen uitzoeken en die spullen moet ik allemaal opbergen in mijn hobby kamer maar ik zie er zo tegenop.
    Bij jou ziet het er heerlijk opgeruimd uit zo.
    Fijn weekend en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alles netjes opgeruimd en dan ook nog in zo'n prachtige dozen....ze zijn echt geweldig....groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...