woensdag 7 maart 2012

Letterbak.


Naast het opgeknapte wijnkistje uit mijn vorige post hangt deze letterbak.
Benodigdheden: muurverf, een letterbak, een boekje vintage papier (Action)
En een klein beetje geduld.



Een ideaal opbergplekje voor kleine verzamelingen.
Oude garenklosjes, mijn eigen handgemaakte minibeertjes, stopflesjes met kraaltjes.






Dit mini muisje werd gemaakt door: Rini van de blog
Catharina's love











Van letterbak tot kijkkast.



Voor nog meer "KLEUR EN FLEUR OP WOENSDAG"  kijk dan op de blog:

20 opmerkingen:

  1. Dat papier van de action gebruik ik vaker, vooral voor kettingkaarten. Het is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit mooi gemaakt zeg en op die manier is een letterbak een kunstwerk met allerlei mooi verzamelingen.
    Prachtig.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In een woord ""SCHATTIG""
    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super leuk dit!!! Ik heb een tijdje geleden ook een paar letterbakjes geschilderd (ggrr....wat een rotklusje!), en gevuld met Hello Kitty's voor m'n dochtertje, maar ik denk dat ik voor mezelf ook maar eens aan de (letter)bak moet! Vind het helemaal geweldig deze verzameling kleine spulletjes!
    lieve groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat ontzettend leuk gedaan....dat is echt hé-le-maal fleur en kleur!! :-)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gezellig uit...leuke blog..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig die verzamel-kastjes! Zelf heb ik een letterbak liggen; gevuld met kantjes, knoopjes, klosjes etc.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige letterbak heb je daar en fleurig,leuk om zo al je spulletjes dicht bij je te hebben,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Door jouw reactie op mijn blog (thnx) kom ik hier weer even kijken. En goh wat een leuke dingen maak je! En wat heeft Action toch leuke dingen he! Ik krijg echt inspiratie van je blog.
    nog een fijne avond!
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige letterbak/kijkkast.
    Het muisje....ja, heb ik ook bij catharine gekocht....al een lange poos geleden!!
    Leuke bijdrage!!!
    Fijne avond, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi gemaakt en zo gezellig gevuld met kleurtjes! Een heerlijk vrolijk blog heb je en ga je graag volgen, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schattig en zulke leuke spulletjes er in..
    Het papier is lief he....ik heb er eens een mini boekje van gemaakt ze hadden toen veel van die leuke blokken..dez vond ik de mooiste staat prachtig bij het wit..

    hart,groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Feliz dia internacional da mulher (08 de março)

    Carinho de Fernanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig is hij en die beertjes zo klein en lief ....fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo ...Wat heb jij leuke beertjes ..ik ga je zeker volgen ..live gr .x.Gaby.x.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo ...Wat heb jij leuke beertjes ..ik ga je zeker volgen ..live gr .x.Gaby.x.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ook weer een prachtig reasultaat zeer mooie kijk kast en o ik vind je beertjes zooooooooooo schattig!!!

    gr
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook de letterbak is weer super gepimpt! Zo lief met die beertjes erin!
    Groetjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. QUE LINDOS LOS OSOS ME ENCANTAN. Y LOS BORDADOS PECIOSOS.
    SALUDITOS

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...