woensdag 20 januari 2010

Smullen maar !!!!!!!

Het is hier op mijn blog wel een beetje rustig, maar dat komt ook omdat er niet veel gedaan word in de tuin. Op mijn andere twee blogs plaats ik regelmatig nieuwe posts dus neem er gerust eens een kijkje.
In huis gaat alles natuurlijk wel gewoon door er moet tenslotte gegeten worden. Koken, bakken en braden is ook een hobby van mij. En aangezien ik in het nieuwe jaar geen goede voornemens heb wat betreft afvallen, ik ben een aanhanger van het wisseldieet: de ene dag teveel gegeten, de andere dag gewoon weer wat minder en wat extra bewegen werkt voor mij heel goed, heb ik dit recept van een appeltaart geprobeerd.
En ik moet zeggen hij is om te smullen.
Hier, Link, vind je het recept van de Dudok appeltaart.


Het schattige rose bordje is van de kringloopwinkel.
Petrus Regout & Co
Maastricht
Helemaal gaaf is ie niet meer maar daarom niet minder leuk.

3 opmerkingen:

  1. Ja zeg ga jij een beetje lekker foto's van zelfgemaakte appeltaart op je blog zetten! Voor je het weet volg ik dan ook het wissel dieet: de ene dag te veel gegeten, de andere dag veel te veel! Hup de tuin in, het kan best, de zon schijnt! Leuk bordje trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mmmmmmmmmmmmm..........mijn dochter vroeg of we ook niet eens weer konden bakken ....ik denk dat het maar weer eens moet....mmmmmmmm

    fijn weekend

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, sieht das lecker aus, ich könnte reingreifen in den Blog und was für ein schönes Geschirr, ganz traumhaft.

    Herzliche Grüsse Melontha

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...