vrijdag 4 september 2009

Kringloopvondst.

Voordat we op vakantie gingen had ik nog even tijd om de kringloop te bezoeken. Waar ik dit kastje vond. Helemaal mijn ding, tenminste na een kleine opknapbeurt. Nog meer ruimte om mijn knutsels en frutsels in op te ruimen. En wat voor een kleur gaan we het dan geven??? Deze keer koos ik voor groen, rustgevend !!!!! groen. Ik ben meteen richting bouwmarkt gegaan om een bus groene verf uit te zoeken, stukje behang mee voor de juiste kleur. Het kastje schoongemaakt met de HG vetverwijderaar en drie keer in de groene verf gezet.
En voila de metamorfose.
Just before we go on our holiday I visit the thriftshop and found this cupboard. I realise that some of you think, what do you do with such an ugly thing? And I think you are right. but after doing some painting it has become a great place for a lot of my hobby stuff.
Ik ben er helemaal blij mee. De kleur past goed bij het behang en is weer eens iets anders dan rose. Maar de kleur rose past er wel heel goed bij.
I am very happy with the cupboard. The color is great with the wall-paper and isn't pink this time, but it fits well with pink











Ruimte genoeg voor potten met lintjes, kantjes en knopen. Ook een aantal beren hebben er een plekje gekregen.
A lot of space for my pots with, ribbons, lace and buttons. And some of my bears are sitting in it also.





En zo hangt ie in mijn eigen atelier Rosabears boven mijn tafel en kan ik lekker genieten van mijn uitgestalde spulletjes en ziet het er ook nog zeer opgeruimd uit.








18 opmerkingen:

  1. what a great display! i like how you arrange the bottles.. lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja,

    Ohhh ik zit werkelijk te smullen bij wat ik hier allemaal zie. Dat kastje is super geworden en staat inderdaad heel mooi in het geheel. En wat je zegt je kan er een heleboel in kwijt en het staat zeer ordelijk allemaal, werkelijk een genot om naar te kijken. Maar alle detail's zijn op zich ook weer prachtig. Die lieve beertjes [ben ik ook gek op] mooi de potten met lintjes, knoopjes en spulletjes om weer iets te maken. En wat een mooie Talcum Powder bus heb je daar staan zeg, een plaatje. Kan me goed voorstellen dat je met alles erg in je sas bent. Geniet er maar lekker van, en ik geniet nu even met je mee.

    Heel fijn weekend,
    groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoy marja.

    wat een enig kastje,en nu die kleur,zacht groen,mooi hoor.
    en je kan er heel veel in kwijt,fijn he.

    groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super dat kastje,we zijn allebei een beetje met groen bezig...al is dat van mij iets anders maar ik moest er wel een beetje om lachen.....
    maar het ziet er erg goed uit!!!
    een fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie vondst. Hij ziet er supermooi uit in die kleur. En al die verschillende potjes en beertjes. Leuk hoor!

    Fijn weekend
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love how you fixed up that shelf! it looks wonderful with your supplies and sweet bears on it!
    have a great weekend!
    hugs
    vivian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, je kunt inderdaad nooit opbergruimte genoeg hebben. OOhh en als ik het zo zie kun je nog wel zo'n prachtig kastje gebruiken. Ik vind de kleur groen heel erg geslaagd. Ik heb een hoge kast gekocht, maar ik moet er nog aan beginnen om hem te verven. Ik heb altijd last van opstart'problemen', nou ja, problemen is het woord niet. Ik heb zoveel uitgesteld tot na de vakantie dat ik het de afgelopen 2 weken zo druk had als een klein baasje. Tandarts, mondhygieniste, huisarts, ... het lijkt wel of ik een bizarre hobby opgepikt heb. Zelfs nog geen tijd gehad om je terug te mailen, maar dat doe ik morgen...beloofd is beloofd! Kan je wel zeggen dat de nieuwe school voor onze zoon een groot succes is, wat een opluchting, spreek je later!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor en leuk om te zien hoe weer een oud bruin kastje wordt opgepimpt naar antiek groen. Wow. goede tip trouwens HD vetverwijderaard.

    Groet, Lavender

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kastje! En je hebt hem ook in een hele leuke kleur geschilderd. En hij word gelijk goed in gebruik genomen, super leuk al die spulletjes erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke vondst en helemaal leuk met al je schatten erin .
    het zijn echt dotjes die beertjes .
    Lieve groet van Rini

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb net zelf een kastje en bankje in dezelde kleur gezet!

    En die zijn net als jou kastje ook erg leuk geworden.

    Die spulletjes zijn ook veel te leuk om ergens weg te stoppen, ze staan prima op dat kastje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk joh. Ik ben altijd heel slecht om in iets "ouds" wat moois te zien. Ik zie nooit hoe je er wat van kan maken.

    Jij ziet dat wel, zie ik. Het is superleuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohmygosh!!! that looks gorgeous now...i love that shade you painted it...it is really lovely with the muted tone...it looks like it is holding a lot of your crafting goodies too...what a wonderful find...you have a great eye for seeing the potential in something!!!


    thanks for stopping over to visit me:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helllo my friend! Nice to hear from you! Oh your shelves are faboulous! You made a great work! I adore all you jars full of treasures! And of course your sweet bears!
    Happy week end and take care!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh WOW, this is a great post & you have the most gorgeous site here. I had to stop by to leave this comment for you – and to say hello of course ! Your posts are creative and original and you have interesting pictures. It's all perfect ! Thank you for sharing your site and best wishes....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Marja ,Het wil geloof ik niet zo lukken om een afspraakje te maken over het kopenvan een beertje ;0)
    Ik wil het toch echt graag .
    Het beertje wat op deze rij van foto's op de vierde foto zit naast een blik verkoop je die ook ??
    Wil je mij a.u.b. mailen .
    Lieve groet van Rini
    O ja , en dan ook graag het adres van die prachtige camping . xox

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een leuk kastje gworden Marja! Eeen mooie kleur is dt groen, en je kunt alles mooi en overzichtelijk opbergen.
    Dat is ook wat waard!

    En met die beertjes erbij is het helemaal gezellig natuurlijk!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh wat leuk...en verkocht jij misschien vroeger die beertjes wel eens in Ahoy op de Berenbeurs in November, ik heb er heel lang geleden een paar gekocht en die zijn bijna net zo mooi als die van jou...die van jou zijn absolute toppers!!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...