donderdag 27 maart 2008

Wat te doen met snoeiafval

Op het balkon staan een aantal potten met kruiden, lavendel, rozemarijn, santolina en tijm.
Die moesten hoognodig gesnoeid worden en omdat er best wel veel snoeiafval was heb ik er maar een krans van gemaakt.
Jammer dat het geen geurblog is want hij ruikt heerlijk.
Nu ligt ie mooi te wezen op de weegschaal in de keuken.



















On the balcony I have containers with herbs in it.
Last week I had too prune them and I made a garland of it.
I put it on the scales in the kitchen and it smell nice
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Nou zo'n kransje vind ik toch echt heel mooi, zou niet misstaan in mijn huis ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha die Dees! Ik wilde net schrijven dat ik het zo'n mooi grijs kransje vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice scale, we have a similar scale in our kitchen, a red one though.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...