maandag 31 maart 2008

Knopen/Buttons




Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Tijd je blog tegen onwelkome bezoekers tegen onwelkome bezoekers te beschermen Marja, dat kan je bij je instellingen bij comments doen.

    Maar nu het belangrijkste: ik vind je knopen kaarten te mooi! Gelukkig zijn ze niet Nederlands, want dan lag heel mijn theorie aan gort. Leuke stofjes ook onder je prachtknoopjes. Gezellig onderwerp!
    NB. Ineens viel mij de afbeelding van het mandje rozen op. Het is precies de afbeelding op een oud trommeltje dat ik heb. Weet jij iets van de herkomst?
    Fijne week vol inspiratie en creativiteit en vooruit ook nog wat tuinierplezier! Groetjes L.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bespreken jij en lidwien in t weekend dat je het op maandag over knopen gaat hebben ;)
    Fijne dag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik probeer het uit te leggen, mijn blog staat in het engels, dus ik weet niet altijd precies wat de NL. vertaling zal zijn, maar daar komen we wel uit.
    Ga naar 'customize' (aanpassen?) in de rechterbovenhoek in je blog.
    Dan naar 'settings'(2de links)
    Nu krijg je een regel eronder daar klik je 'comments' aan (4de van links). Nu heb je een aantal instellingen voor je comments te pakken. Je kunt nummer 9 instellen, dan moet je eerst comments goedkeuren voordat ze verschijnen. Dat is enable comment moderation. Of je neemt nummer 10, die heb ik oa, dan moet je voordat je comment kunt geven eerst een woord overtypen. Dat is dus show word verification for comments.

    Ik bedoel de afbeelding van het mandje rozen dat je rechtsboven in je blog hebt staan, met daaronder de tekst dat je dol bent op alles met rozen oid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige knopen heb je zeg!!! En ben het met lidwien eens dat de knopenkaarten erg mooi!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...