donderdag 4 januari 2024

Na regen komt...........zonneschijn ?


En zo is het nieuwe jaar 2024 alweer een paar dagen oud.
Nieuwjaarsdag konden we een droge wandeling maken.
Vandaag maakte ik ook weer een rondje.
Volgens de buienradar zou het droog blijven.
Maar toch voor de zekerheid de paraplu mee.




Het werd een rondje door de stille polder.
Bijna 7 kilometer is dat rondje.
Ruigekade heet het fietspad/wandelpad waar ik wandel.
In mijn jeugd fietsten we hier ook al, meestal richting de Wijde Aa
waar wij gingen zwemmen.
Of met een netje om watervlooien te vangen voor het aquarium van mijn vader.




Sommige weilanden zijn zeiknat, bij andere is geen plas te zien.
De schapen staan hier in ieder geval op het droge.




Er waren hele en halve regenbogen.
Want soms liet de zon zich heel even zien.




En of we het droog hebben gehouden ?
Nee dat niet, maar gelukkig was de paraplu mee.
En was het ondanks de regen een heerlijke wandeling.

Tot een volgend blog.

 

1 opmerking:

  1. Prachtige regenbogen inderdaad vandeweek gezien. Ik vanuit de auto, zag een mevrouw lopen en wilde bijna roepen Kijk mevrouw wat prachtig! Zij had volgens mij nl niets in de gaten. Op naar het vriezende weer komende week, van mag het en dan lekker schaatsen kijken.
    Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Vogels...............

Vogels ik hou ervan. Vind het ook heel leuk om ze fotograferen. Een blog met de vogels die ik fotografeerde in onze vakantie. Pimpelmeesje. ...