maandag 16 mei 2022

Eind maart.....begin april.




Mijn laatste blogje is alweer van een hele tijd geleden. Het twijfelen over doorgaan met dit blog gaat vaak door mijn hoofd. De voornaamste reden om geen blogjes meer te maken.



De weken vliegen voorbij.
Dus blik ik terug naar wat er de afgelopen weken is gebeurd en wat ik heb gedaan.
Zo togen we eind maart begin april een weekje naar Duitsland.
In een huisje aan de bosrand.


Wie of welke heks hier zijn bezem tegen een boom parkeerde.....we zijn haar niet tegengekomen in deze week.


We troffen het ongelooflijk met het weer.
Het was echt voorjaar.
En de vogels zongen dat het een lieve lust was.


We maakten veel wandelingen.
Zo fijn wanneer je zo met de honden vanuit het huisje het bos in kunt.


En wat was het stil.....


Natuurlijk gaan er ook altijd lapjes mee.
En zo kwam het dat mijn Trip Around the World quilttop af kwam in deze week.


Later nog eens een blogje over deze quilt.


Eigenlijk doen we in zo'n weekje weg niet zo heel veel "bijzonders"
Maar juist dat vinden wij heel "bijzonder"



De dag beginnen met een kopje koffie, de honden uitlaten, een ontbijtje.
Veel ingewikkelder hoeft het niet te zijn.


Elke dag werd er een sterretje genaaid.
En aan de top gezet.
Daar over in een ander blogje meer.


En toen op de voorlaatste dag werd het toch ook nog een beetje winter.
En alhoewel het die dat maar heel kort bleef liggen.


Stonden we op de dat van vertrek op in een witte wereld.







En van kopjes koffie in de zon, en ijsjes op een bankje.
Werd het op vrijdagochtend nog even door de sneeuwe stampen met de honden.


 

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk weekje was dat. En prachtige quilts. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vakantie, al is het kort, toch geniet je ervan♥️ En verrassend dat er plotseling sneeuw was gevallen, voor korte duur maar wel mooi! Mooie quilt🥰🌸

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer als je zou stoppen met bloggen, maar begrijpen doe ik het wel, ik twijfel soms ook.
    Voor een aantal jaren terug zijn wij ook naar Duitsland geweest, heerlijk is het daar, lekker wandelen met de hond, lekker eten, mooie kastelen. Waren leuke vakanties. Leuk dat je ook nog tijd hebt gevonden/gemaakt om te quilten. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je weet het Marja ik ben fan van jouw blogjes. Ongelofelijk zon en sneeuw in 1 week. Genieten van de stilte, de hondjes en een steekje zetten wat wil een mensen nog meer. Prachtige foto's! Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Rondje Hoogmade, Leiderdorp, Hoogmade.........

Het was vandaag een heerlijke dag om aan de wandel te gaan. En koos ik er deze keer voor om vanuit Hoogmade, de Munnikenpolder in Leiderdorp...