vrijdag 6 juni 2014

Pip(in)spiratie....

 
Long time no see.
Dat had een reden.
Wij waren namelijk op pad.
4 1/2 week trokken we met onze camper.
Van de Phalz naar het Zwarte Woud, van het Zwarte Woud naar de Morvan, van de Morvan naar de Bourgogne, van de Bourgogne naar Titisee, van Titisee naar de Phalz en van de Phalz weer...
Naar huis.
We hebben weer zoveel moois gezien.
We hebben gefietst.
We hebben gewandeld.
We hebben gelezen.
Ik heb een beetje (ja echt een heel klein beetje) gehandwerkt.
Lekker gegeten.
Mooie wijntjes geproefd.
En ook vaak gewoon niets gedaan.
Kijken naar de prachtige natuur.
Alles nog zo fris groen.
Rustgevend.
 
 

Thuis is ook weer fijn.
Wat lijkt/is je huis opeens weer groot.
Leven op een paar vierkante meter in de vakantie.
En toch heb je, ook dan, alles bij je.
Nog voordat we op vakantie gingen werd ik geïnspireerd door mijn PIP bordjes.
Dat leken me nu eens vrolijke kleurtjes.
Voor een gezellig kleedje.
Op de tafel.
In onze camper.
Want ook op vakantie is het niet altijd mooi weer.
En wil je het binnen wel gezellig hebben.
Dus kocht ik nog snel en paar vrolijke bolletjes katoen.
En maakte al een klein begin.
Om het kleedje in de vakantie af te maken.



En of dat lukte ?
Ja natuurlijk.
Want ook al werden er in deze vakantie niet heel veel steken gehaakt.
Het kleedje moest af.
En maakte het de vakantie nog fleuriger.
Mocht je ook zin hebben om zo'n fleurig kleed te haken.
Het patroon kun je HIER vinden.
Op mijn facebook groep Haak Maar Aan.
Je moet je wel even aanmelden maar dan kun je heel veel inspiratie op doen.


 
 
Ik wens jullie een mooi pinkster weekend.
Tot snel.
 


4 opmerkingen:

  1. Hi Marja, je bent dan in de buurt geweest waar ik woon, ik woon in de Bourgogne streek.
    Mooie omgeving hoor.
    Geweldig leuk kleed heb je gehaakt!

    Jij ook een fijn pinkster weekend.
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk om er zo lekker op uit te gaan. Wat zal dat kleed een leuk werkje zijn geweest. Lekker afwisselend. Dat verveelt niet zo snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo met een camper weg te kunnen gaan .....en genieten maar. Dan nog ff mooie wolletjes scoren en mee aan de slag gaan. Wauwwww hij is heel mooi geworden.

    Groetjes hIlda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke kleurtjes! Dank je wel voor het meedoen aan de link party! Lekker hoor kamperen! Lijkt me een ultieme vrijheid.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...