woensdag 3 juli 2013

De bloementjes buiten zetten.....

 
Waar is de juni maand gebleven?
Wij waren er even niet.
We zetten de bloementjes buiten.
Waar ?
We waren op vakantie.
Met ons huis op wielen trokken we naar Rheinland-Pfalz, het Zwarte Woud, de Romantische Strasse, de Pfalz en via Saarland weer terug naar huis.
We zagen veel moois.
Wandelden, zwommen, lazen en genoten van alle dagen.
De juni maand was een bloemige maand.
 
 





































Onze vakantie zit er weer even op.
Voor degene die nog gaan of thuis vakantie vieren...
Maak er iets moois van.
Geniet, rust uit en kom terug met veel inspiratie.


4 opmerkingen:

  1. I loved your photos. I am so glad you had a lovely get away.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bloemenpracht.
    Als ik je zo lees,heb je dus veel moois gezien,tijdens je vakantie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw,wat een prachtige foto;s!!
    Je kan er bijna kaarten van maken zo mooi,meen ik echt!!
    Heb je in Duitsland wel mooi weer gehad?
    Hier is het bij elkaar misschien 10 dagen mooi geweest,beetje teleurstellend,ik hoop toch zo dat de zomer er nu eindelijk eens aan gaat komen en dan ook echt met een zonnetje enzo...:O)
    Kunnen de thuisblijvers ook nog genieten van de zomer,toch?
    Bedankt voor het delen van je supermooie foto;s!!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het klinkt als een heerlijke vakantie. Wij hebben het ook al op. Nu maar hopen dat we nog een mooie zomer krijgen. Je hebt de bloemen prachtig gefotografeerd. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...