woensdag 29 augustus 2012

De afgelopen week......

 
 Had ik zin in een fleurig en kleurig boeket.
 
 
Is het ochtendlicht alweer een beetje herfstachtig.
Maar wel heel mooi.
 
 
Verzamelde ik mijn oude naaigerei en stalde het uit in een bestekbak.
Nu kan ik van alles tegelijk genieten.
 



 
 
 
 
Maakte ik van "herfstkleurtjes" een nieuwe beren outfit.
 
 
Oranje, groen, blauw, ecru  een groen ruitje, vintage lint en gele koopjes.
 
 
Haakte ik een randje om een oude ansichtkaart.
 
 
Begon ik aan een nieuwe beer + outfit.
 
 
En knipte ik ook nog een nieuwe beer.
 
 
 
En doe ik ook weer mee aan:
 
KLEUR EN FLEUR OP WOENSDAG.
 
Voor nog meer kleur en fleur kijk dan HIER.........

3 opmerkingen:

  1. heerlijk bezig ben je en ook jij krijg dus al herfst gevoelens hahahah ben ik toch niet alleen hahahah heerlijke tijd vind ik het ....lekker die foto's van de natuur ruikt de geur van de bladeren hier ....beertje zijn herfstkleertjes aan lekker rommelen in huis kaarsjes aan hobby weer oppakken hoe heerlijk is dat .....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spulletjes met leuke kleurtjes komen er bij je langs.
    En je handwerken zijn echt schitterend.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je beoeket is zekers fleurig en superleuk als je spulletjes in de bak,haha ik zag zo veel voorbij komen dat ik het allemaal niet meer weet,zag wel gave thee glazen,die heb ik ook pas gekocht bij Ikea en het drinkt nog fijn ook,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een berichtje achterlaat.
Nice of you to leave a message.
Dank je wel.
Thanks.

Lente, breien, quilten en nog wat meer...............

Hoe snel de dagen soms voorbij vliegen zag ik nu ik een nieuw blogje schrijf. Ik was er van overtuigd dat ik vorige week nog een blog plaats...